Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

Home Forum Porsche Uitstappen Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved

  • Maker
    Discussie
  • image_2014-03-24-2.jpg
    Bij gebrek aan een gepaste oplossing, ben ik zelf maar op zoek gegaan en iets in elkaar beginnen steken 🙂

    Nog niet af (rampen nog inbouwen, of beter onderbouwen) maar toch al héél tevreden met resultaat. GT3 uploaden zonder te raken, spoiler te demonteren of balken te moeten gebruiken :relaxman:

    Heel content met eerste resultaat !

    Attachments:
    • image_2014-03-24-3.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
    • Prijs bandenrekje aub,, dank.

      (Net te laat… heb de eerste trackday er al op zitten 😈 )

        Ghost zijn bestelling… En wat extra’s op stock zijn toegekomen …. Voor de geïnteresseerden. Extra verlenging oprijplaten, oprijhoek 6° :up: daar kan echt elke Porsche op !

        Lengte 430 en 490 en een optioneel bandenrekje, alles net op tijd voor nieuwe trackdayseason 😉

        image_2015-03-07.jpg

        image_2015-03-07-2.jpg

          Maak vaak gebruik van een Woodford trailer RL3000 of RL5000. Zelfs ultra low geen probleem.
          Meer info hier Woodford Trailers

          Wim

            Ben het daar niet met eens, en denk dat een stuur of fusee kogel meer op zijn donder krijgt als je met wat snelheid over een bult gaat of door een gat in de weg rijdt.
            Wij gebruiken meestal systeem van foto 4 op de trailer en vast is vast, niet net als op de foto dan de banden 5 cm naar binnen getrokken worden.
            Plus die spanbanden gaan bijna recht naar beneden en trekken niet onder een grote hoek, want dan zou het inderdaad kunnen dat je het naar buiten trekt.
            De auto staat op de trailer ook nog tussen wielschotten en in eerste versnelling en handrem erop, dus wat moet er dan mis gaan.

              Bedankt allemaal al voor de info.
              De riemen door de wielen steken die liever niet.
              Bang dat ik de lak beschadig.
              Ik dacht aan systeem 2. Maar wat PVDW zegt zou inderdaad kunnen.
              Moet wel eens proberen of ik de riemen dan wel goed tussen wielblokken en spatboren en banden krijg :think:

                Ferme aankoop William en wijze beslissing!
                wagen goed vastbinden is van groots belang! Zelf al 2 x klapband op huurremorkes gehad, geen lolleke!!!
                Zelf eentje gekocht dan maar!
                Moet het zo doen, kan niet tussen bovenkant wiel en kas….

                [IMG]http://i57.tinypic.com/n6pzci.jpg[/IMG]

                ken

                  zeeer mooie *porsches in je garage PVDW

                    Hallo William,

                    Wij gebruiken en leveren aan BPF voorwaarden 😉 nog andere methode.

                    image_2015-01-22.jpg

                    Korte lussen gaan rond de spaken en dan gaan de lange lussen door de korte lus om op te spannen. Eentje op elk wiel, voordeel is dat je niet tussen kas en band moet zijn en dat de ratels ver genoeg van carrosserie of lage onderbouw kunnen gezet worden.
                    In combinatie met de wielkeggen zou ik zeker niet rondom band werken, word prutsen met de stops volgens mij.
                    Bovenkant achter velg en dan naar beneden trekken ook niet ideaal om wijzigingen cambersettings te vermijden denk ik… My 2c

                    Grtn

                      ik gebruik systeem 1.

                      Wim

                        Wij gebruiken de systemen van foto 1 en foto 4.

                          Ik doe het op de 1e manier. Meestal 3 riemen ik trek de wielen naar elkaar toe. Mijn eene staat zo laag dat ik er de banden bijna nooit vantussen krijg vanvoor.

                          2de manier is nog idealer.

                          20140926_170912.jpg

                            Nu de aanhangwagen besteld is ben ik ook eens aan het bekijken hoe ik mijn wagens best kan vastzetten op de aanhangwagen.
                            Ik kom verschillende systemen van spanbanden tegen.
                            Wat zou best zijn? Moet ook wel beetje makkelijk te plaatsen blijven.
                            Enkele voorbeelden. De laatste manier zal het niet worden :happy: misschien op de terugweg 😳


                              Ook van hieruit mag een donatie verwacht worden bij levering ! Thx voor de business Ghost !

                              Ps, zij die interesse hebben let me know, heb er nog twee op voorraad bijbesteld, de CT21147 (4m30 Lang) en nog een identieke als voor ghost 4m90 Lang, met een bandenrek bij.

                              Hoeven qua kwaliteit absoluut niet onder te doen voor de Brian james of ifor Williams… Aan betere prijs…zeker voor PFB’ers ! Supermakkelijk in gebruik en speciaal voor de GT3’s en Cups aangepast… Extended dus minimale oprijhoek. 😉

                              Hierbij dus nog is bewezen info delen over business activiteiten via forum werkt !
                              Aangezien niet iedereen Public wil met zijn profiel, nog is een oproep voor een gesloten gedeelte met “wie doet wat” vanaf 50 posts ofzo ?

                              Ps, ghost, misschien kunnen we nog wat regelen wat jouw business betreft. Stuur je een mailtje.

                              Wim

                                Dan is 10K inderdaad niks. :happy:

                                Maar dan heb je ook wat. 😉

                                  Ik heb op de beurs in Nederland ook nog bij die dichte gestaan.
                                  Mooi maar die prijzen 😯 ik heb de volledige prijslijst gekregen van de standhouder.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.