Home › Forum › Porsche Uitstappen › Ultralow trailer – aanhangwagen Porsche approved
- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
25 maart 2014 om 01:57
Bij gebrek aan een gepaste oplossing, ben ik zelf maar op zoek gegaan en iets in elkaar beginnen steken 🙂Nog niet af (rampen nog inbouwen, of beter onderbouwen) maar toch al héél tevreden met resultaat. GT3 uploaden zonder te raken, spoiler te demonteren of balken te moeten gebruiken :relaxman:
Heel content met eerste resultaat !
Attachments: -
MakerDiscussie
-
maxey 10k zoals het 2de filmpje
dit is de fabrikant
http://www.maxeytrailers.com/trailers.php?cat=22[quote=”john.beton.” post=164369]deze 5 433. €
http://www.ebay.com/itm/New-Air-Ride-Drop-Deck-Car-Trailer-2014-Maxey-20-10k-Drop-N-Load-w-Rock-Shield-/251489210760?forcerrptr=true&hash=item3a8decd188&item=251489210760&pt=Motors_Trailers%5B/quote%5D
Welke juist ?Vroeger toen ik nog racete met NSU een trailer laten maken waar de oprijplaten aan de onderkant van het chassis
werden bevestigd…werd die weer zo’n tien centimeter lager.
In die tijd deden we 160 naar de koers achter de citroen CX prestige.En ook dan geen geslinger of dergelijke.
NSU weegt dan ook een pak minder dan een 997Kleur van de Porsche zit in ieder geval goed 😉
Heb zelf ook zitten kijken naar lage plateau (tussen de wielen) model, echter met Porsches betekend dit ofwel altijd opletten met deuren openen tot het dan toch is te laat is … Of er telkens in en uit moeten klimmen… Zag ik ook niet zitten.
Nose-front is makkelijker oprijden maar een heel stuk minder stabiel tijdens het rijden, beiden geprobeerd. Verschil is enorm. Hydraulische of pneumatische bediening wel vet natuurlijk maar ik moet zeggen dat de manuele hydraulische bediening echt geen probleem vormt.Da ga ook ne behoorlijke €€€€€ kosten zeker, wel heel gemakkelijk precies :coolness: :coolness: :coolness:
ik kwam dit toevallig tegen
https://www.youtube.com/watch?v=M4htKC-oJY8[quote=”RS” post=163986][quote=”pvdw” post=163916][quote=”RS” post=163821]
Zijn die oprijplaten ergens te koop?[/quote]Heb nog extra set oprijplaten liggen, heb er 350 voor betaald ex btw, indien interesse laat even weten.
Mvg[/quote]Het al eens bekeken en doordat m’n remorke een open model is, niet echt een plaats om die te bevestigen.
Hoe lang zij die?[/quote]Zijn 2m50 lang, ik heb ze nu gewoon onder de porsche liggen, spanbanden erdoor en erover zodat ze vast liggen. Werkt perfect maar zou ze toch liever onderbouwen zodat het wat properder afgewerkt is.
Grtn
Allez, kleine zelfstandige. Ipv al die tijd te verschijten om een trailer aan te passen aan je 997 GT3 had je ook gewoon een 991 GT3 kunnen kopen. Hier is de wielbasis langer, staan die wielen verder naar de buitenkanten en is dus wellicht de oprijhoek makkelijker !
Had je veel werk, tijd, kopzorgen bespaard 😉Alle gekheid op een stokje, ben (gezond) jaloers op je mooie GT3 en bijhorende trailer !
En stond hij nu terug bij Porsche omwille brandrisico…. Dan liever niet… Eerst heel veel extra geld erin steken, bovendien geen PDK-fan, p onbeschikbaar dus veel tijd kwijt en … nog veel meer kopzorgen 😉
en naar gepaste oplossing zoeken is voor een stuk ook gewoon fun 🙂
[quote=”bbshifter” post=163922][quote=”RS” post=163821]idd een goede trailer loopt makkelijk 130, doch doe het sinds twee klapbanden toch een beetje kalmer aan.
Zijn die oprijplaten ergens te koop?[/quote]
oe lukt da nie met de voorbumper van de m3 op de aanhangwagen rijden ? :-)[/quote]Zal’t gaan ja!!!!!!
[IMG]http://i57.tinypic.com/2i8gj9f.jpg[/IMG]
[quote=”pvdw” post=163916][quote=”RS” post=163821]idd een goede trailer loopt makkelijk 130, doch doe het sinds twee klapbanden toch een beetje kalmer aan.
Zijn die oprijplaten ergens te koop?[/quote]Heb nog extra set oprijplaten liggen, heb er 350 voor betaald ex btw, indien interesse laat even weten.
Mvg[/quote]Interessant als de P niet ingeschreven is en toch eens op circuit wil.
Het al eens bekeken en doordat m’n remorke een open model is, niet echt een plaats om die te bevestigen.
Hoe lang zij die?[quote=”pvdw” post=163817]Oprijhoek GT3 is echt belachelijk laag…. Met deze setup lukt het echter perfect 🙂
Trailer superstabiel… 120 -130 geen probleem, niks waggelen of doen, gewoon perfect!
Ps, zelf ook maar kleine zelfstandige maar af en toe dagje quality time inplannen is een must 😉
[/quote]Allez, kleine zelfstandige. Ipv al die tijd te verschijten om een trailer aan te passen aan je 997 GT3 had je ook gewoon een 991 GT3 kunnen kopen. Hier is de wielbasis langer, staan die wielen verder naar de buitenkanten en is dus wellicht de oprijhoek makkelijker !
Had je veel werk, tijd, kopzorgen bespaard 😉Alle gekheid op een stokje, ben (gezond) jaloers op je mooie GT3 en bijhorende trailer !
[quote=”RS” post=163821]idd een goede trailer loopt makkelijk 130, doch doe het sinds twee klapbanden toch een beetje kalmer aan.
Zijn die oprijplaten ergens te koop?[/quote]
oe lukt da nie met de voorbumper van de m3 op de aanhangwagen rijden ? 🙂[quote=”RS” post=163821]idd een goede trailer loopt makkelijk 130, doch doe het sinds twee klapbanden toch een beetje kalmer aan.
Zijn die oprijplaten ergens te koop?[/quote]Heb nog extra set oprijplaten liggen, heb er 350 voor betaald ex btw, indien interesse laat even weten.
Mvg
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.