Unicolor zwart krasvrij?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Unicolor zwart krasvrij?

• Maker
    Discussie
  • Dat zal zeker niet zijn maar vermits hier veel detaillers zitten graag advies:
    Ik overweeg de aanschaf van een 991 en zie een unicolorzwart wel zitten.
    Ik heb een Vespa 946 in zwart en daar hoef ik maar naar te kijken en er staan swirls op. Nu bij Porsche zit er nog een vernis op.
    Is dit echt zon delicate kleur?
    En die dan goed terug te detailen?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Vrouw en 3 kids, gelukkig hebben we allebei een daily en rijdt zij niet de de Porsche. Ook niet met de nieuwe, dus als er krassen zouden zijn, ligt het gewoon aan mij :think:

0

Ik weet niet of je kinderen hebt of een vrouw die een auto ziet als gebruiksvoorwerp die je van A naar B brengt want dat gaat niet altijd samen met een krasvrije auto, en ja ik spreek van ervaring :mrgreen: Daarom dat ik mezelf een echt eigen auto heb aangeschaft, niet dat mijn vrouw er niet mag bij rijden ( is ook niet zo’n slechte chauffeur) maar als ze er mee rijdt zal ik er een doos klinexkes inleggen, nee niet om mijn velgjes te poetsen als ze vuil zijn maar om haar traanjes te drogen als er een kras op gekomen is 👿

0

Ik moet zeggen dat ik toch redelijk freaky ben op de lak. :wtf: Mijne daily is nu ook zwart, heb reeds 5 zwarte auto’s gehad maar telkens metallic kleur en dat valt best mee.
          Zwart geeft zo veel voldoening als hij net gewassen is.
          Ik wou gewoon eens weten of unilack of zwart metallic een verschil is.

0

Hangt af van hoe freaky je bent op je lak. Zelf ook al zwarte auto’s gehad en je ziet er heel vlug iets op, pak daarin tegen goud-brons metallic, of dessert brown van suzuki en daar ziet ge praktisch niets op. Is niet mijn favoriete kleur maar wel heerlijk kwa onderhoud.

0

Ik heb de mijne in het wit besteld (omdat ik moest van mijn madam), maar ook nadat ik een spiksplinternieuwe uni zwarte zag staan in de toonzaal ter uitlevering! Daar kan ik niet mee leven!
              Zwart is FANTASTISCH … Mooiste kleur op een 991 … Wanneer hij uit de spuiterij komt … Twee minuten later is het fucked up als er een vliegje naar kijkt tijdens het voorbijvliegen !
              Zelf ben ik een luiwijvendetailer, was met meguiars gold class, aangevuld met ultimate quick detailer en ultimate quick wax. Dus niet clayen, polishen, pastawaxen zoals de echte freaks.
              Zal je eens een foto sturen van het resultaat als ik op mijn pc zit.

0

Spyder blijft, nog heeeel lang

0

Spyker blijft toch hè?

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.