Updates en wijzigingen

Home Forum Porscheforum mededelingen Updates en wijzigingen

• Maker
    Discussie
  • De laatste weken zijn we druk bezig geweest om een aantal problemen op te lossen.

-We kunnen intussen met een gerust hart zeggen dat we geen klachten meer krijgen van mensen die niet kunnen inloggen, ik zie ook geen failed logins meer op ons forum die aan onze website te wijten zijn dus dat ia al goed nieuws !

-We hebben de laatste weken ook gewerkt aan de layout van het forum, elke thread hoort er nu uniform uit te zien qua look breedte enz… Binnenkort gaan we lettertype kleuren en structuur verder bekijken.

-Het croppen van foto’s liep de laatste tijd ook wel eens mis, ook daar zijn we druk met de codes aan het testen geweest en intussen blijkt ook dat allemaal perfect te draaien.
    Mogen we dan bij deze ook vragen om (mocht je dat nog niet gedaan hebben) een profielfoto én een omslagafbeelding toe te voegen ? Het maakt ons forum mooier, gezelliger en vooral aangenamer.

Elke dag komen er nieuwe leden bij, maar veel mensen hebben blijkbaar schroom om zich te laten horen, gebruik het forum waarvoor het dient, leer gelijkgezinden kennen, deel ervaringen, vind oplossingen voor euvels of problemen, op het forum of via medeleden.

De groepen die aangemaakt zijn en waar sporadisch zich al leden voor aangemeld hebben mag je eigenlijk als kleine clubjes zien waar je met elkaar kan praten, dit zijn chatboxgroepen om bvb af te spreken om samen naar een meeting te gaan, samen aan een wagen te sleutelen, het over de actualiteit te hebben of te discussieren over welke kleur je je auto wil gaan spuiten… alles wat geen blijvende meerwaarde heeft kan je daar posten binnen de groep van jouw model of interesse

Momenteel werk ik hard aan een nieuwe marktplaats waar elk lid zijn onderdelen, wagen, memorabilia of lectuur kan verkopen zodat dit mooier, duidelijker en vooral vlotter kan binnen de doelgroep. Zoiets als de Facebook marktplaats.

Mocht je ondanks mijn inzet toch nog ergens tegen een fout aanlopen, heb je een idee voor iets wat je graag op deze site zou terug vinden, erger je je ergens aan of voor alle andere dingen die je maar kan bedenken kan je me steeds contacteren via webmaster@porscheforum.be

• Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.