Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Urban outlaw Magnus Walker en Jay Leno’s samen
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 5 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
In het begin vond ik Herr Walker nog wel leuk en interessant om te volgen — maar nu begint hij mij toch al een beetje de keel uit te hangen 😯
Als ik het goed voor heb zit onze mede forumer ‘Porsche’ nu in LA en zijn bezoek aan Magnus is gepland… ben zeker dat we daar nog wat van gaan horen :music:
Voor wie filmpje nog niet gezien heeft: http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw/urbanoutlaw
Kijk er dikwijls nog eens naar en dan maar wegdromen van zo’n collectie… ook zijn passie maar hopelijk wordt hij geen hollywoodfiguur…
[quote=”Funny” post=112538]Mush ,mijn eerste wat ik dacht ,hier gaat het om een tot 964 omgebouwde Porsche .[/quote]
Persoonlijk heb ik geen probleem met een omgebouwde Porsche. Maar als ik naar een Porsche uit ’91 ga kijken (zoals vermeld in de advertentie) verwacht ik wel een Porsche uit ’91 aan te treffen, en niet eentje uit ’80 of ’81…[quote=”Funny” post=112538]Mush ,mijn eerste wat ik dacht ,hier gaat het om een tot 964 omgebouwde Porsche .[/quote]
maar de mijne wordt wel naar de rs omgebouwd 😉Mush ,mijn eerste wat ik dacht ,hier gaat het om een tot 964 omgebouwde Porsche .
hij moet zelfs geen advertentie plaatsen om een wagen te kunnen verkopen??
ik vindt zijn aanpassingen ook erover.
waarde verdubbeld volgens hem (maar vermoed zijn wagens maar tijdelijk )
in dit filmpje vindt ik het rijden en zeker het geluid de max.
als ik mag kiezen tussen 1 oude en 3 nieuwe modellen ga ik voor een oude.
old love never dies
historic rally in italie ook de moeite om oudjes te zien
[quote=”Ibiz@ke” post=112508]na de voll film vind ik het geheel wel HEEL commercieel worden…
Shirts van 40 dollar enzo met z’n naam er op….
i mean….[/quote]
+1
‘t Was goed begonnen maar it grows old quickly.
Zijn gebaartje met pink en wijsvinger, zijn lelijke deurhendels, de lelijke knipperlichten vooraan, zijn Kever luchthappertjes… I mean: ‘t begint een beetje op verkrachting te lijken, zijn “creaties”.
Als ik dan de totale staat zie van dat hok waar hij in rondrijdt…heb ik de indruk dat ‘t wel een heel geslepen zakenmannetje is. Op zich niets verkeerd mee maar mijn verwondering van het eerste uur is wel weg.Ooh…
Niks speciaal.
Zag deze staan en de 964 is voor mij de oer-Porsche, daarbij de dikke billen en dat Maritiem blauw maakten ‘m zowat af. Dan ook nog eens mooie velgen op en ik was verkocht, toch voor de 22.500 Euro waarvoor hij geprijsd stond.
Stond geadverteerd als een ’91, met een ’92 motor erin en met de Jubilee kont was hij eigenlijk een model ’93
Things got worse though…
Versnellingsbak was volledig gereviseerd, maar er stonden remmen op van een 993. Op zich allemaal niet slecht maar ‘t begon een lapjeskat te worden, stukje van dit, beetje van dat.
Er stond dan ook nog bij dat er wat schoonheidsfoutjes waren maar ik heb er dan toch maar een telefoontje aan gewijd (na zeker te zijn dat er iemand mee kon die verstand van zaken had ;)) en toen was hij net verkocht.
Ik las later dat’t eigenlijk een ’80 was ipv een ’91 dus ben al heel blij dat ik er mijn tijd niet ingestoken heb. Niks tegen een ’80er, maar zo begon het wel al een serieuze Bob De Bouwer te worden…
Anyway, zo mag een 964 er voor mij uitzien, en behalve ‘t kleur was het zo eentje dat ik bijna gekocht had een 3-tal jaar terug.na de voll film vind ik het geheel wel HEEL commercieel worden…
Shirts van 40 dollar enzo met z’n naam er op….
i mean….Kolere Mushroom wat een beauty (en wat een beast!)!
Hopelijk vindt hij dit forum… 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.