Urban Outlaw volledige versie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Urban Outlaw volledige versie

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Super knap :applaus: :applaus: .

@Porsche
      doe Mr Magnus Walker de groeten van het Porscheforum.be en alle forumleden .

XXX

2Porssche, vééél foto’s trekken hé, dan kunnen we ook mee genieten. :driver:

[quote=”porsche” post=109800]
          Zelf zit ik volgende maand in LA en heb een afspraak met de man. Hopelijk kan ik wat foto’s maken en die nadien posten. Een bezoekje aan Singer werd ook gepland.[/quote]

Ik ben jaloers op je .
          Geniet ervan :drink:

[quote=”bully” post=109835][quote=”RubenB” post=109799]Geniet!! 🙂

http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw/%5B/quote%5DBij mij blijft dat rondje draaien, is ie dan aan het laden, na 5 min doet ie nog niets?[/quote]Mmmm op chrome doet ie het niet, op gewoon google wel. Geweldig 😎

is gewoonweg geweldig !!!!thxs :respekt:

[quote=”RubenB” post=109799]Geniet!! 🙂

http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw/%5B/quote%5DBij mij blijft dat rondje draaien, is ie dan aan het laden, na 5 min doet ie nog niets?

schitterende film en kerel, met het hart op de juiste plaats :respect2:

Kerel is gewoon TOP
                    Pure sang,down to earth en een echte liefhebber

Dit is inderdaad de volledige versie & is sinds vandaag pas te zien via het net…

Luc, ben erg benieuwd naar je ervaringen! Foto’s zien we dan ook graag verschijnen! 🙂

Dit is wel de volledige film :lekker:

Doe mijne goeie facebook friend de goeiendag !

Hi Ruben,

Is hier een tijdje geleden al aan bod gekomen. Ik volg hem al jaren online.

Hij blijft een buitenbeentje in de Porsche scene.
                          Zelf zit ik volgende maand in LA en heb een afspraak met de man. Hopelijk kan ik wat foto’s maken en die nadien posten. Een bezoekje aan Singer werd ook gepland.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.