US bumpers bewerken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 US bumpers bewerken

• Maker
    Discussie
  • Ik was van plan om mijn US 993 een Europese look te geven, gewoon door de kleine zwarte stootblokken te verwijderen. Ik kwam echter tot de vaststelling dat er bij het verwijderen ervan, grote gaten in de achterbumper zitten, en kleinere in de voorbumper. Gezien de auto toch volledig moet herspoten had ik gedacht (veronderstellende dat de bumpers uit ABS vervaardigd zijn) om de gaten te dichten met epoxy of polyester, wat compatibel is met ABS. Andere bumpers zijn geen optie omwille van de kostprijs. Heeft iemand die gaten in de bumpers al weggewerkt, of heeft iemand een andere oplossing?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Een scheur valt nog te herstellen maar die grote gaten van de us versie zijn haast niet goed op te vullen zonder dat je dat vroeg of laat gaat zien. Ik had een tweedehands us voorbumper die ik dacht te kunnen gebruiken maar uiteindelijk hebben we hem gewoon weggesmeten, ccr kon er niks mee. Heb dan een licht beschadigde europese gebruikt van Fabian uit NL die wel nog goed te repareren viel. Hij zou voor zijn restauratie dan een us turbobumper gebruiken maar dan opvullen met het corresponderende plastic uit mijn kapotte Europese bumper. Of dat gelukt is moet je hem zelf vragen, het is weer even geleden dat hij nog gepost heeft.

Best is een goede tweedehandse te zoeken maar daar is ook nog werk aan want ze hebben meestal toch scheuren of schade van ouderdom …

Ik zou de US look houden, en de stootblokken laten mee spuiten.

XXX

Ik zou voor een herstelling in ABS gaan, Rocco heeft dat ergens in een draadje laten zien hoe een scheur te herstellen
          En anders even googelen hé http://www.autoartdevon.co.uk/plastic-repairs/

Tim

Ik zou toch tweedehands exemplaren zoeken of de us look houden.

Als die gaten zo groot zijn bij een us boxster zal dit evenveel kosten aan werkuren om dit perfect dicht te maken denk ik

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.