- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
19 september 2015 om 16:06
Hallo,
hier ben ik al met de eerste vraag. Ter info, ik heb eindelijk een budgetje en wil daarmee een Porsche kopen, bij voorkeur een 911 G50, 964 of 993. Omdat ik het al een aantal jaren volg heb ik moeten vaststellen dat de prijzen op dagelijkse basis bijna stijgen, ik wil er dus snel bij zijn.
de criteria:
– zo origineel mogelijk, numbers matching
– zo gedocumenteerd mogelijk
– in zo goed mogelijke staat
– tot voor kort keek ik ook naar minder dan 125k km. Nu denk ik: liever veel gedocumenteerde km, dan zogezegd weinig maar niet gedocumenteerde kmVoor de rest geen échte eisen, wel enkele voorkeuren: blauw (liefst nog Pacific Blue) met beige/tan interieur.
Ik heb er al een aantal gezien maar er is altijd wel iets wat mij doet twijfelen. Nu botste ik onlangs op de volgende: 911 G50 (1988).Wat denken jullie hiervan, vele ogen zien meer dan 2 bevooroordeelde smachtende ogen… 😯
Ziet er volgens mij ok uit, weliswaar 112k miles maar wel geloofwaardige. Shipping is $1500.00 en er moet nog onderhandeld worden… 🙂Een vriend uit LA gaat dit weekend eens kijken in het echt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.