USA 911 G50 (1988) kopen? graag jullie mening

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 USA 911 G50 (1988) kopen? graag jullie mening

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

hier ben ik al met de eerste vraag. Ter info, ik heb eindelijk een budgetje en wil daarmee een Porsche kopen, bij voorkeur een 911 G50, 964 of 993. Omdat ik het al een aantal jaren volg heb ik moeten vaststellen dat de prijzen op dagelijkse basis bijna stijgen, ik wil er dus snel bij zijn.

de criteria:
    – zo origineel mogelijk, numbers matching
    – zo gedocumenteerd mogelijk
    – in zo goed mogelijke staat
    – tot voor kort keek ik ook naar minder dan 125k km. Nu denk ik: liever veel gedocumenteerde km, dan zogezegd weinig maar niet gedocumenteerde km

Voor de rest geen échte eisen, wel enkele voorkeuren: blauw (liefst nog Pacific Blue) met beige/tan interieur.
    Ik heb er al een aantal gezien maar er is altijd wel iets wat mij doet twijfelen. Nu botste ik onlangs op de volgende: 911 G50 (1988).

Wat denken jullie hiervan, vele ogen zien meer dan 2 bevooroordeelde smachtende ogen… 😯
    Ziet er volgens mij ok uit, weliswaar 112k miles maar wel geloofwaardige. Shipping is $1500.00 en er moet nog onderhandeld worden… 🙂

Een vriend uit LA gaat dit weekend eens kijken in het echt.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hallo,

bedankt voor jullie reacties!
      Ik had inderdaad al enkele topics en andere artikels gelezen. Allemaal miserie natuurlijk maar het is mijn overtuiging dat je overal (dus ook hier) gigantische miskopen kunt doen van minder koosjere verkopers. Het is dan ook altijd zaak op te letten.

Uiteraard rij je niet zomaar even naar Japan of de USA maar het is een kwestie van research en contacten en ook … een beetje geluk.
      Ik ben nog steeds in trage onderhandeling 🙂

Later meer.

ik weet uit eerste hand van een gereputeerde handelaar dat de goede (soms zeldzame) exemplaren voor grof geld uit europa vertrekken; niet alleen in ruil voor olieroebels of namaak yuans maar ook naar de US. en wij denken hier dat de koopjes aan de andere kant van de atlantic staan?

lees bijv deze rubriek eens door over een zwarte hollywood ster. pas op, ik beweer niet dat het allemaal kommer en kwel is. ik heb zelf ook eentje uit San Diego in de garage staan. die is hier qua techniek vakkundig onderhanden genomen en rijdt nu voortreffelijk.

Wim

Gebruik de zoekfunctie eens op Los Americanos, en dan ken mijn mening. :sleep:

Er zijn uitzonderingen, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Ik zie op de foto de puntlassen in de rand van het motorcompartiment niet, mij is wijsgemaakt dat dit zichtbaar moet zijn , anders kan het wijzen op een accident achteraan waarbij er een andere achterkant werd geplaatst.
            Bij mij betrof het model 964, weet niet of dat van een G50 ook het geval zou moeten zijn maar zou dit wel verwachten.

Ziet er een gaaf exemplaar uit :up:
              En veel origineler dan dit ga je ze niet vinden IMO :think:
              Buiten de blinkende Fuch’s dan en die lelijke luidsprekers in de hoedenplank :bounce:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.