- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 maart 2014 om 19:02
De madammen de Nieuwstraat van Aalst of Brussel, de sacosjen en parfum, of lingerie (van dit laatste houdt deze fijnproever ook wel) Ik heb genoeg aan een volgestouwde garage met P-onderdelen doordrenkt met de geur van olie en muffe 2hands stukken. :popcorn:
Wat snuisteren op internet, en ne mens doet interessante vondsten. Zoals het klipje bvb dat verhindert dat je gordelklem steeds opnieuw naar beneden schuift en je je vingers martelt om het van tussen de zetel en de deurdorpel te prutsen omdat je die deur toch niet weer wilt openen. Of ook de o zo 80’s uitziend cassette-lade die prachtig in je middenconsole past. Nieuw kun je uiteraard veel stukken vinden maar uw portemonnee wordt er dan een flink stuk lichter van.
Effe bij toeval gekeken op de site van de mannen van FG, die vanalles en nog wat liggen hebben voor de *porsche . Stond daar toch geen foto van een targa die nog zo n lade zitten had. Niet getwijfeld onmiddellijk gereserveerd. Eens ter plaatse wat rondgewandeld tussen de wrakken en daar stond nog een targa met bruikbare stukken, en…ja dat klipje hong er nog in. Apart kreeg ik het niet, maar ja kmoest en zou t hebben dan maar de hele gordel gekocht…en deze
Nu nog mijn fantastische uitziende muziekdooserin lepelen en t interieurplaatje klopt helemaal, ruit af linkerarm buitenhangen, en met cassetteke vol disco door t dorp tuffen…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.