Uurtje gaan shoppen…

Home Forum Zeverhoekje Uurtje gaan shoppen…

• Maker
    Discussie
  • De madammen de Nieuwstraat van Aalst of Brussel, de sacosjen en parfum, of lingerie (van dit laatste houdt deze fijnproever ook wel) Ik heb genoeg aan een volgestouwde garage met P-onderdelen doordrenkt met de geur van olie en muffe 2hands stukken. :popcorn:
    Wat snuisteren op internet, en ne mens doet interessante vondsten. Zoals het klipje bvb dat verhindert dat je gordelklem steeds opnieuw naar beneden schuift en je je vingers martelt om het van tussen de zetel en de deurdorpel te prutsen omdat je die deur toch niet weer wilt openen. Of ook de o zo 80’s uitziend cassette-lade die prachtig in je middenconsole past. Nieuw kun je uiteraard veel stukken vinden maar uw portemonnee wordt er dan een flink stuk lichter van.
    Effe bij toeval gekeken op de site van de mannen van FG, die vanalles en nog wat liggen hebben voor de *porsche . Stond daar toch geen foto van een targa die nog zo n lade zitten had. Niet getwijfeld onmiddellijk gereserveerd. Eens ter plaatse wat rondgewandeld tussen de wrakken en daar stond nog een targa met bruikbare stukken, en…ja dat klipje hong er nog in. Apart kreeg ik het niet, maar ja kmoest en zou t hebben dan maar de hele gordel gekocht…en deze
    2014-03-01153754.jpg
    Nu nog mijn fantastische uitziende muziekdoos

radiostokholm.jpg

erin lepelen en t interieurplaatje klopt helemaal, ruit af linkerarm buitenhangen, en met cassetteke vol disco door t dorp tuffen…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Als ik 12 jaar geleden had geweten wat ik inmiddels weet over de Elfjes, dan hadden een aantal zaken er heel anders aan toe gegaan!

Ik wist van niks, ik zag een kale kont, een beest van een ruwe machine, zoals je ze op het forum ook wel es voorbij ziet komen voordat de klus geklaard gaat worden, op slag verliefd, ik was totaal niet bekend met Porsche of WTL, behalve dan dat ik wel helemaal leip was van de sound van luchtgekoelde wagens zoals toendertijd de Ferrari en de 911, en dat ze dus niet meer gemaakt zouden gaan worden. Now or never was mijn beleving, a Once in a life time opportunity!

Heb er geen spijt van, volop genieten, voor geen goud dat ik een andere P wil rijden, maar had dus allemaal wel stukken bijdehanter gekund!

Vandaar ook dat ik denk dat het wijs is voor nieuwkomers dat ze zich eerst goed laten informeren, voordat ze in het diepe stappen … :coolness:

Alles wat oud en origineel is aan een P is centjes waard Mart. 😉
        Zeker zulke zeldzame stukken als radio’s en optie-materiaal.

Wist ik veel, ik heb die ouwe originele cassette speler er gelijk uit gegooid :bounce: , en er een modern setje in gehangen … heeft me nog kapitalen gekost ook … :bounce: :bounce:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.