uw eigen Porsche in miniatuur

Home Forum Porsche miniatuur uw eigen Porsche in miniatuur

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen, ik liet bij een Duitse firma mijn Porsche ‘namaken’ in miniatuur. Ze vertrekken van een schaalmodel op 1x 1/43 en maken hem identiek aan de foto’s die je doorstuurt van je eigen P. Het schaalmodel wordt zelfs in de juiste kleur gespoten volgens de Porsche kleurcode. Nummerplaat en alles erop en eraan. Identieke velgen, enz. Prachtig resultaat. Het geheel wordt dan geleverd zoals bijvoorbeeld een minichamps op zwart plateau en in plasic box. Levertijd 1 tot 6 maanden (inderdaad lang). Prijs tussen 66.50 en 170 euro. Mijn 3.2 betaalde ik destijds 170 euro omdat daarvan totaal geen miniatuurmodellen meer te krijgen zijn. Mijn 4S kostte 66.50 euro. Alles netjes thuis geleverd. foto’s volgen. –Auto in miniatur, TubingerStrasse 45, 71732 Tamm / Deutschland Tel/fax 0049/7141200208 LK223@t-online.de ofwel 320031632244-0001@T-Online.de
    Groetjes, Pascal

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • ja moogt voor mij ook eens vragen mag kosten wat wil mar geen 1000 euros he

[quote=”Setakira”:2xpx8gac]Koen spreekt vloeiend duits, misschien kunnen we aan hem eens vragen of hij een berichtje wil sturen met de vraag of diene gast onze wagen ook niet in 1/18 kan maken? 🙂 [/quote]

Geen probleem, ik zal wel tolkje spelen 😉

Ben zeker dat die dat kunnen. Stuur maar een mailtje in het Engels als Duits niet je ding is… Hieronder foto’s! Hou rekening dat deze foto’s in close-up genomen zijn én met flits. Ik zie op de foto’s dat ieder stofje (zeker op de 3.2) zichtbaar is. Dat zie je dus in realiteit niet hé. Succes!
          Pascal

Koen spreekt vloeiend duits, misschien kunnen we aan hem eens vragen of hij een berichtje wil sturen met de vraag of diene gast onze wagen ook niet in 1/18 kan maken? 🙂

[quote=”RSR”:mpa1jdh5]Ik zoek al meer dan 15 jaar achter een carrera van 86 in 1/18 en idd die is nergens te vinden 😥 [/quote]

de enig die ik ben tegengekomen en gekocht is de 911 Speedster van Maisto

Zou de mijne ook graag in 1/18de hebben…

Ik zoek al meer dan 15 jaar achter een carrera van 86 in 1/18 en idd die is nergens te vinden 😥

ja ik heb ze ook liever op schaal 1/18
                  ik zoek al jaren achter twee modellen op schaal 1/18 de 911 targa carrera RS bj.’77 en de 944 2.5 bj.’84
                  maja tzal bij dromen blijven vrees ik

Enkel 1/43? Ik verzamel eigenlijk enkel 1/18 modellen van 993 Cabrios…

Is wel leuk dat dit mogelijk is, wel eens goed om over na te denken…

Heb jij foto’s van jouw modellen ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.