Vaderdag!

Home Forum Zeverhoekje Vaderdag!

• Maker
    Discussie
  • Net gekregen van mijn dochter: setje nieuwe matjes voor de Boxster, en van mijn zoon een nieuwe washandschoen en een XL sized microvezeldoek. 🙂
    En jullie?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • dacht ik wel van jou; je bent dan immers zelf ook zo’n schattige man… :mrgreen:

Wim

Begrijp je volledig :happy:

van de oudste (4 jaar) een ‘schattig’ zelfgemaakt sleutelrekje (zoals je tegen een lelijk kindje in de wieg ook zegt dat het ‘schattig’ is… begrijpt u… :mrgreen: )in de mannelijke kleuren roze en paars… en van de jongste van 10 maanden een volgescheten pamper die ik mocht verversen… :sarcastisch

Van de zoon (6) : een zelfgemaakt “bonnenboekje” met poetsbeurten voor de wagen. En van de dochter (9) : aftershave en ‘s avonds een etentje dat ze met haar spaarcentjes betaalde (uiteindelijk de rekening zelf betaald, het was het gebaar dat telde).

Binnen een kleine maand weer een jaartje ouder, ik ben benieuwd wat ik dan ga krijgen 😕

Vaderdag ????? Wat is dat? Is dat die dag dat men vader viert? Dat is hier maar om de vijf jaar. 😯 😯 Moederdag daarentegen is meermaals per jaar. :wtf: :wtf:

Hier ook plankje voor de sleutels, sleutelhanger en…
                Boek van Jackie Ickx :relaxman:
                eigenlijk een print van de bestelling want die was al uitverkocht 🙂

XXX

In Antwerpen valt dat vroeger, dus die matjes liggen er al in 😮

een potje confituur en een plankje met haakjes om de sluetels aan te hangen, maar de mijne zijn ook nog maar 7 en 2,5 jaar oud

Een flesje Aftershave Paco Rabanne One Million en een hoop knuffels en kussen 😛

Bij ons is dat April…

In NL moeten we nog een weekje wachten… :relaxman:

ben deze morgen gaan waterskiën met de kids
                            gewoon genieten :first:

PB

Een welgemeende middenvinger en een “arrogante zak” er bovenop. :relaxman:

Kinderen, ze zijn toch zo lief meneer. :mrgreen: :happy: :mrgreen:

Maar hey, geniet van je kids en al hun attenties!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.