VAG – Porsche oldtimermeeting, 7 juli, Schriek

Home Forum Porsche Uitstappen VAG – Porsche oldtimermeeting, 7 juli, Schriek

• Maker
    Discussie
  • Bij wie staat het volgende al in de agenda?

Volkswagen – Audi – Porsche oldtimermeeting
    Lucht- en watergekoeld tot 1983
    Kerkplein Schriek, 2223
    7-juli-2013

Drinks @ 1€ tussen 11h-12h

Auto: 5€
    Bezoekers: GRATIS

Iedereen van harte welkom!

Join het evenement op facebook
    https://www.facebook.com/events/400421806715676/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • [quote=”Vincent_991″ post=136174]Ook geweest. Veel, heel veel kevers en VW bussen. En een hele mooi blinkende witte 911 zien staan :up:[/quote]

Dat zal die van Joebarreke geweest zijn, die blinkt altijd! :first:

Ook geweest. Veel, heel veel kevers en VW bussen. En een hele mooi blinkende witte 911 zien staan :up:

was met plezier,was een gezellig en fijn meet,zoals het moet zijn :p ,btw ken je die de eigenaar van die minerva bkauw 930? *luv *porsche

voor de eerste keer was dit zeker geslaagd, kijk al uit naar volgend jaar :up:

Deze ‘fiere’ mede-organisator, en vooral deel van een geweldige crew, wil simpelweg en toch krachtig zeggen: DIKKE MERCIE!!

Zondag was het in Brasschaat een pak beter, de parking stond op een gegeven moment voor 80% vol. Nu weten we voor volgend jaar dat Brasschaat enkel de tweede dag echt goed is hé 🙂

inderdaad geslaagde meeting, veel meer wagens dan gisteren in Brasschaat. :applaus:

super gezellige dag gehad,voor herhaling vatbaar :p

DSC09499.JPG
                    Joebarreke :respect2:

DSC09502.JPG

DSC09503.JPG
                    :respect2:

DSC09506.JPG’77 930 :p

DSC09510.JPG
                    *luv *porsche

Attachments:
                    • DSC09507.JPG

Juist terug. Was de moeite, niet al te veel Porsches, maar de rest was zeker ook de moeite waard
                      en het weer was goed.

Oef, het is pas morgen :relaxman: , passeerde er vandaag om 16u30 en was bijna niets te zien.

Wil ik ook wel bij zijn en geven prachtig weer 😀

ik kom waarschijnlijk ook eens piepen.. vriend me zal met z’n kever erbij zijn denk ik. Ikzelf heb jammergenoeg geen luchtgekoelde P meer en m’n waterkoker ga ik er dus niet kunnen tussenzetten 🙂

… nog 1 weekje… en ze voorspellen voorlopig zalig weer!!

als het weer droog is ,kan het zijn dat ik aanwezig ben :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.