Vakantie “spots”

Home Forum Zeverhoekje Vakantie “spots”

• Maker
    Discussie

• PDS

Voor de freaks onder ons ….

Dit stond vandaag hier op de parking van Niki Beach Saint-Tropez !!! En nog veeeeel meer :wtf:

image-3.jpg

image-4.jpg

image-5.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • XXX

Mooi uitzicht op congé PDS :happydance:

Zie dat er iemand van auto’s Fabre aanwezig is :popcorn:

Zeker, maar geef mij maar mijn verstand en mijn oud P’ke ipv een 918 en … 😐

En denk je dat je gelukkiger zou zijn met een RR of 918 ? Maar bah neen, geniet van jullie P in JULLIE garage !

hoe zeer je portemonnee ook groeit, je komt altijd weer opnieuw op plekken waar nog rijkere mensen komen …
              trouwens echte rijkdom kan je niet in euro’s uitdrukken :engeltje:

Pffff, het moet toch leuk zijn als je veel geld hebt…. 😕
                Hier nog eentje van in Italië
                image-15.jpg

image-16.jpg

geen “vakantiespot” maar gewoon gespot in mijn buurt,een dorpje in Haspengouw….–)) op zondagmiddag.

IMG_3552.jpg

IMG_3558.jpg

Had dat filmke hier al zien passeren.
                    Die volslagen idioot moesten ze zijn rijbewijs confisceren :what:
                    Laat staan die ooit nog aan het stuur van een auto zetten met meer dan 50 pk :loser:
                    Wat me overigens opviel: die carports op Niki Beach stellen ook niet veel voor !
                    En dat om zulke exoten onder te parkeren :bounce:

[quote=”PDS” post=211012]Er reden net 2 LaFerrari weg toen we aankwamen !

De 918 is gecrasht na het geven van een showke op de parking van niki beach :happy:[/quote]

http://thesupercarkids.com/porsche-918-spyder-crashed-at-nikki-beach-in-st-tropez/

PDS

Er reden net 2 LaFerrari weg toen we aankwamen !

De 918 is gecrasht na het geven van een showke op de parking van niki beach :happy:

PDS

image-13.jpg

image-14.jpg

image-15.jpg

PDS

image-10.jpg

image-11.jpg

image-12.jpg

PDS

image-8.jpg

image-9.jpg

PDS

image-6.jpg

image-7.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.