Vakantie “spots”

Home Forum Zeverhoekje Vakantie “spots”

• Maker
    Discussie

• PDS

Voor de freaks onder ons ….

Dit stond vandaag hier op de parking van Niki Beach Saint-Tropez !!! En nog veeeeel meer :wtf:

image-3.jpg

image-4.jpg

image-5.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • da’s altijd genieten als er zo’n posts passeren. thx4sharing !

😯
          Precies hier en daar wat kwijl op de foto’s….
          :drink:

PDS

Ik zou het wel weten :first:

:respect2: zoveel moois!

Net terug van een weekje Italië. Spijtig genoeg niet zelf met de P, maar toch wel een paar leuke dames tegen gekomen.
                Ook soms van andere origine, maar daarom zeker niet minder :popcorn:

Kan ze wel niet allemaal hier in sluiten dus daarom linkje naar het Flickr album. 😳

album

XXX

Mooi uitzicht op congé PDS :happydance:

Zie dat er iemand van auto’s Fabre aanwezig is :popcorn:

Zeker, maar geef mij maar mijn verstand en mijn oud P’ke ipv een 918 en … 😐

En denk je dat je gelukkiger zou zijn met een RR of 918 ? Maar bah neen, geniet van jullie P in JULLIE garage !

hoe zeer je portemonnee ook groeit, je komt altijd weer opnieuw op plekken waar nog rijkere mensen komen …
                        trouwens echte rijkdom kan je niet in euro’s uitdrukken :engeltje:

Pffff, het moet toch leuk zijn als je veel geld hebt…. 😕
                          Hier nog eentje van in Italië
                          image-15.jpg

image-16.jpg

geen “vakantiespot” maar gewoon gespot in mijn buurt,een dorpje in Haspengouw….–)) op zondagmiddag.

IMG_3552.jpg

IMG_3558.jpg

Had dat filmke hier al zien passeren.
                              Die volslagen idioot moesten ze zijn rijbewijs confisceren :what:
                              Laat staan die ooit nog aan het stuur van een auto zetten met meer dan 50 pk :loser:
                              Wat me overigens opviel: die carports op Niki Beach stellen ook niet veel voor !
                              En dat om zulke exoten onder te parkeren :bounce:

[quote=”PDS” post=211012]Er reden net 2 LaFerrari weg toen we aankwamen !

De 918 is gecrasht na het geven van een showke op de parking van niki beach :happy:[/quote]

http://thesupercarkids.com/porsche-918-spyder-crashed-at-nikki-beach-in-st-tropez/

PDS

Er reden net 2 LaFerrari weg toen we aankwamen !

De 918 is gecrasht na het geven van een showke op de parking van niki beach :happy:

PDS

image-13.jpg

image-14.jpg

image-15.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.