Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Van 996 4S 2003 naar Cayman S PDK 2009

• Maker
    Discussie
  • Na 3 1/2 jaar genoten te hebben van de 996 4S de overstap gemaakt naar de Cayman S 2009 PDK (987.2)

Auto gezocht en gevonden in Duitsland. Ik wilde geel of wit. . Dat maakte het aanbod klein en makkelijker zoeken.
    Proefrit gemaakt en gekocht. Invoer loopt en hoop komende week de auto op kenteken te hebben. Auto is vol met de opties die ik ook graag zou willen aankruisen.
    PDK
    PASM
    Sportauspuff
    PCCB
    SportChrono Plus
    Adaptieve sportzetels
    Volleder
    Bose Soundpakket
    Sportstuur met paddles
    ….

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Vetter is de 996 4S zeker. Best ass ever!
      Maar qua rij-eigenschappen is de Cayman S stappen vooruit naar mijn (korte)beleving . Zeker met de PDK en PASM

Leuke kleur en striping, maar de 996 4S vind ik net iets vetter.

Proficiat !!! :drink:

edit topicstart. Foto’s weer toegevoegd vanuit mijn album.

Verwacht dat ik met deze wagen de 996 4S niet zal vergeten maar de eerste indrukken die ik van het totale concept Cayman S hebben mij positief verrast. Zou zomaar kunnen zijn dat een terugkeer naar de 911 een twijfel gaat worden.

Kleur is bewust gekozen. Mooi en een kleur om blij van de worden. Meeste Porsches zijn grijs/zilver of zwart.
            Ik zal in de komende maanden proberen mijn eerste ervaringen met u te delen.

Morgen zal ik de wagen in ontvangst kunnen nemen!!

Topkleur
              Wordt je elke keer goed gezind van :applaus:

Proficiat met de aankoop… :up:

Qua rijden zeker niet minder denk ik… Tenzij in Garmisch-Partenkirchen…

knap hoor!!!! Zeer mooie wagen.
                    Maar net iets minder dan een 996 4S imho

Ive

mooie wagen, maar nog geen spijt dat je de 996 4S inruilde???

Dank u. Waarschijnlijk iets niet goed gedaan met de foto’s.

Proficiat! Dat is tenminste een kleur!

Ik plak de foto effe dat iedereen die direct kan zien:

8b853763-f38c-4307-83cb-43f330382632_zpsi55i4ngm.jpg

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.