Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Van Beurden
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door Loots danny.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik heb er pas één gekocht,al ist ma ne platte kever.
En de aantal keren ik Philip heb gezien,lijkt me dat gene verkeerde gast.
Tot nu toe,alles ok.
Mijn vertrouwen was zo groot,dat ik hem zelfs heb gekocht,zonder er mee te rijden. Van de week wel is met gereden,en zoals ik dacht alles ok.
Bike vertrouwen in ne mens,mag wel!
Tja………tis hier wat uit de hand gelopen eh…………. 😆 was wel grappig……… 😉
Wees blij met wat je hebt .
Een auto blijft over het algemeen een verliespost en hoe nieuwer de wagen hoe meer verlies .
Ik heb graag meerdere wagens en wissel (op de Porsche na) regelmatig .
Mijn werkpaard gaat elke 2 jaar weg , de derde wagen na 4 maanden tot 6 maanden . (ik heb er in mijn leven al dik over de 200 gehad en ja allemaal privaat ) .
N hou ik het met maximaal 3 . Een paar jaar geleden lag die grens op 7 a 8 .
Dat is niet te doen bij nieuwe wagens .
Daarbij vind ik dat wagens met een bepaalde leeftijd ook een eigen karakter hebben (hebben nieuwe ook wel , maar die zie je wat meer) .
Jouw Boxstertje is misschien 11 jaar , mijn CS is nog een paar jaartjes ouder 😉
En ik ben er dolgelukkig mee .
Nieuwe wagens zijn voor privaatmensen ook financieel interessant . Voor bedrijven is dat een heel ander paar mouwen .
Je moest eens weten hoeveelprocent er van de nieuwe wagens NIET op leasing zijn . Je zou verschieten hoe weinig er dat zijn .
Ik moet er niet aan denken alles weg te doen en dan 4 tot 6 jaar met één nieuwe wagen te rijden alvorens die weg te doen .
Zo heeft ieder zijn eigen keuze ❗[quote=”WB”:50h1mhs5]@911lover…….. 😯 …dat zullen er nog niet te veel zijn…..en al zeker ni voor iemand rond de 30……. 🙄 [/quote]
Algemeen genomen zullen er dat nog niet al te veel zijn, het gemiddelde loon van de Vlaming ligt er inderdaad ver onder.
Maar dit is toch het Porsche forum ❗
Ik kan mij dus best voorstellen dat er hier wel een aantal bij zijn die in de buurt komen van die 5K en er ook ver, ver boven ❗
Want zeg nu zelf eigenaars van een 997 van boven de 100K hebben logischerwijs ook meer dan waarschijnlijk een navenant optrekje.
Een auto van ruim 100K en een optrekje van 300K lijkt mij niet echt evenredig en een vrij belachelijk zicht van willen en ni kunnen, dat zal dus meer in de orde zijn vanaf 600K en meer.
Met deze wetenschap ga je dus zelfs met 5K per maand niet ver wandelen vrees ik en zal de fun voor deze boys pas kunnen gefinancierd worden vanaf 10K per maand.
Alleen nog maar een 997 afschrijven met dito vaste kosten om dat karretje rijdende te houden 💡
Dan daarbij de vaste maandelijkse kosten van het riante optrekje ❗Ok, ze lopen misschien niet dik, maar er zijn er hier wel op het forum met zo’n karretje.
Voor alle duidelijkheid kan ik jammer genoeg ook alleen maar dromen van 5K, ik rij dan ook maar met een boxstertje van 11 jaar oud 🙄[quote=”tvanbroekhoven”:3mhpisj8]Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Glenn, maar 5000 euro ?
Als Glenn 4 weken per maand werkt, aan 40 uren per week en Van Beurden 50 euro per uur factureert brengt hij grosso modo 8000 euro bruto binnen.
Als ge daar iemand 5000 netto van wilt betalen zijde meer kwijt dan hij binnen brengt 😉
Of klopt mijn berekening niet ? 😳 [/quote]
😯
Graptjen hé Pol !! 😆
Ze menen dat niet van die 5000 Euro hoor !Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Glenn, maar 5000 euro ?
Als Glenn 4 weken per maand werkt, aan 40 uren per week en Van Beurden 50 euro per uur factureert brengt hij grosso modo 8000 euro bruto binnen.
Als ge daar iemand 5000 netto van wilt betalen zijde meer kwijt dan hij binnen brengt 😉
Of klopt mijn berekening niet ? 😳
Dat is goed mogelijk , maar zoals gezegd moet je net dat meer hebben/ zijn dan een ander .
Een baas die weet dat jij hem/haar grof geld kan opbrengen betaald je (graag of niet ) dat wat je waard bent .
Want hij/zij weet dat als ze je niet hebben het hele andere inkomsten zijn .
Ik ken bvb zo iemand uit zeer naaste kring 😉@911lover…….. 😯 …dat zullen er nog niet te veel zijn…..en al zeker ni voor iemand rond de 30……. 🙄
Er zijn ook andere jobs waar je dat mee kan verdienen en je niet in de autosmeer moet zitten . 😈
Natuurlijk moet je dan wel net dat beter zijn dan de rest 😉[quote=”dixie”:snckis00]Jaja de Glen werkt daar nog,met 5000 euro per maand netto zou ik ook ni weggaan hoor 😆 [/quote]
Zoeken ze daar nog iemand 😈 😉
Zal me eens gaan voorstellen aan Ph. 😆Gl. is eigenlijk den enigste die ik graag aan mijn auto’s zie werken (buiten de Ph. zelf…. 😉 ..).
Ken Philip al van de tijd toen die nog een garageke in het centrum van Turnhout volstouwde met oude porsches en daar van s’morgens tot s’avonds aan het werken was…..ongelooflijk…je had dat eens moeten zien….. 😯 en nu een prachtige garage!Jaja de Glen werkt daar nog,met 5000 euro per maand netto zou ik ook ni weggaan hoor 😆
van mij moet hij daar niet weggaan, ik heb Chris van AAB ooit over hem horen stoefen en hem bestempelen als de belofte onder de mechaniekers, dus ik weet wel zeker dat ze bij Vanbeurden blij zijn met hem in hun team, ik vroeg het me gewoon af of hij daar nog werkte. 8)
[quote=”mcklusky”:29ybue30]werkt glen er nog ?[/quote]
2 Weken geleden toch nog wel.
Waarom zou die daar weggaan?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.