Van Beurden

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Van Beurden

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand ervaring met “Van Beurden” (onderhoud)?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • werkt glen er nog ?

Ik ga nu al ongeveer een jaar naar Van Beurden,nieuwe koppeling laten steken,motor volledige revisie laten geven , ik ga nooit meer op een ander , super mecanieker en super baas,zeer eerlijk en vriendelijk,voor mij echte topmensen.

mijn laatste 996 cabrio werd door de vorige eigenaar aldaar onderhouden, en ik heb alle (weliswaar handgeschreven) facturen erbij gehad… en inderdaad; aan die prijzen kan je hem niet laten onderhouden bij een officiële Porsche dealer! Al heb ik wel de indruk dat je je banden goedkoper kan krijgen op andere locaties, die dan ook niets anders doen!

WB

@deepee: daarvoor zijn we hier echt niet op het forum…. 😈
            Ik veronderstel dan ook dat je Ph. niet persoonlijk kent?
            Ik ga al jaren bij Ph. voor onderhoud van men boxster en heb er destijds
            ook mijn 3.2 gekocht en laten onderhouden en dit tot mijn grote tevredenheid.
            Ik ga hier ook niet te veel “stoefen” want anders zou hij zijn prijzen wel es kunnen opdrijven………….. 😉
            gr
            ook aan Ph.
            WB

Een toplocatie om uw Porsche op onderhoud te sturen.
              Ik ben er op onderhoud met mijn Boxster geweest en nu onlangs met mijn 993 en heb hier echt niets op aan te merken.
              Philip weet echt wel waar hij mee bezig is.

[quote=”ericbullet”:f41oca5g]iemand die weet waar hij mee bezig en porsche van binnen en van buiten kent
                heeft zeer bekwame mecanicers
                mijn broer en een goede vriend laten hun wagen daar onderhouden
                zodra mijn 2 jaar garantie om zijn doe ik hetzelfde met mijn wagen[/quote]

De betrouwbaarheid heeft hij dan zeker niet in de genen meegekregen.

iemand die weet waar hij mee bezig en porsche van binnen en van buiten kent
                  heeft zeer bekwame mecaniecers
                  mijn broer en een goede vriend laten hun wagen daar onderhouden
                  zodra mijn 2 jaar garantie om zijn doe ik hetzelfde met mijn wagen

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.