Van Fiat 500 naar Porsche

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Van Fiat 500 naar Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo Angelo hier ben al een tijdje hier en dacht zal me eens voorstellen.
    Wil me terug een sportautootje aanschaffen en wist niet goed welke??
    Het sportautootje waar ik al 5 jaar mee rond rij is aan restauratie toe en mist de nodige pk’s, is een fiat 500 van 1975 (18pk).
    Heeft lang geduurd voor ik wist wat het zou worden uiteindelijk wist ik het het zou een 944 S2 worden.
    In maart van dit jaar gaan kijken voor een tweede auto, het is een golf 3 cabrio geworden.
    Geweldig zo dakloos rijden.
    Mijn beslissing was gevallen een 944 cabrio.
    Nu op het forum zoeken naar de voor -en nadelen van dit wagentje.
    En door veel te lezen en dankzij jullie staat mijn keuze vast, een boxster.
    Nu nog aan uit komen welke motor.
    Maar heb nog tijd, de bedoeling is deze achter 2 jaar aanschaffen.
    Dan staat het Fiatje ook weer te blinken.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Van harte welkom op dit gezellige forum .

mijn Boxster S was zeker een van mijn beste Porsches, doch prijs-kwalitatief gezien, zeker ook in ons fiscaal klimaat, is waarschijnlijk de 2.7 met glazen achterruit de beste starter

en welkom… of course

[quote=”patrickvb” post=115759][quote=”PatrickB” post=115735]Mooie upgrade in ‘t verschiet. :mrgreen:

Zelf hebben we een 2.7 Boxster, en dat is voldoende “vlot”. [/quote]
          +1
          Boxster is bovendien vlot te hanteren in het bochtenwerk dankzij de middenmotor. :first:[/quote]

Boxster is leuke en vlotte auto 😀

welkom, en schitterend om te lezen dat je van een 500tje naar een porsche gaat, van beide zal je wel veel rijgenot hebben, als je vragen hebt hier zit volk genoeg om ze te beantwoorden 😆

[quote=”Angelo” post=115784]Bedoeling is het fiatje terug in zijn glorie te herstellen voor mijn vriendin.

En de boxster voor mij :D[/quote]

Als de vriendin daar kan mee leven klinkt dat super 😀

Bedoeling is het fiatje terug in zijn glorie te herstellen voor mijn vriendin.

En de boxster voor mij 😀

[quote=”PatrickB” post=115735]Mooie upgrade in ‘t verschiet. :mrgreen:

Zelf hebben we een 2.7 Boxster, en dat is voldoende “vlot”. [/quote]
                  +1
                  Boxster is bovendien vlot te hanteren in het bochtenwerk dankzij de middenmotor. :first:

Welkom :drink:

XXX

Welkom Angelo. Over smaken valt te twisten hé, maar alle drie de wagens, 500, Golf Cabrio, 944 S2, die vallen allemaal in de smaak hoor. Elk zijn eigen karakter. Nu voor de Boxter gaan, geen slechte keuze, succes :relaxman:

Ge kunt beter uw Fiat-je houden zo te zien :first:

Welkom op het forum.

Zo traag zijn die Fiatjes nu ook weer niet hé 😀

mvg , Guy

Uw Fiat-je weg doen voor een Porsche :mrgreen:
                            Welkom en geniet van dit forum.

PB

Mooie upgrade in ‘t verschiet. :mrgreen:

Zelf hebben we een 2.7 Boxster, en dat is voldoende “vlot”.
                              Hoewel mijn vrouw als vervanger naar een 3.4 wil gaan. :respect2:

Welkom Angelo,

voor info en tips ben je hier zeker welkom op het forum.

:drink:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.