van hobby beroep?

Home Forum Stel jezelf even voor ! van hobby beroep?

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Hallo, ik ben van west-vlaanderen, 33 en al jaren Porsche liefhebber. Al van kleins af ben ik zot van auto’s en autosport. Zo’n 10 jaar geleden kreeg ik de Porsche microbe en sindsdien laat die me niet meer los. Zelf heb ik trouwens 2 911’s. Eentje staat momenteel stil en zou moeten gerestaureerd worden.

Ik ben zelfstandige in administratieve zaken en zoek eigenlijk nog een bijverdienste. Jammer genoeg kan ik niet aan auto’s werken. Omdat m’n passie zo groot is hoop ik ooit op een dag iets met het merk te kunnen doen.

Mochten er ideeën zijn en mensen die iemand zoeken met deze passie laat het maar weten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
      • daarom is het ook m’n minnares… 😳

Nog maagd zijn is bedenkelijk maar indien in bezit van een 993 is dat acceptabel.
          Mooie car met vrouwelijke lijnen, super gaaf.

[quote=”911_NL” post=122397]Wie niet waagt ![/quote]

Blijft maagd ! 😳 😉

Wie niet waagt !

jah, merci. Maar kdenk dat ze geen allochtonen moeten hebben 😆

[quote=”911 passion” post=112969]Alé, omdat jullie het zijn… hierbij m’n 993 4s.

M’n 2.7 moet nog gerestaureerd worden als het budget er klaar voor is. Foto’s volgen dan nog.[/quote]

VET

Bijna juist dus..

gene stress…juist genoeg 😀

[quote=”Igordiver” post=114899]Ik speel in de Belgische Battalion, het clipje is van de Zwitserse Battalion.[/quote]
                        Bijna juist dus.. 😳

Bladerunner:

Nice…, stem doet me denken aan mijn P als ik volgas vertrek.

Das echt wel een mega-compliment, ik geef het door aan onze brulboei 😀

Nice…, stem doet me denken aan mijn P als ik volgas vertrek. :music: :music:

Patrick, dat is nu echt ne straffe stoot se!!!
                              Ik speel in de Belgische Battalion, het clipje is van de Zwitserse Battalion. We hebben soms wel wat airplay al is de vorige cd al weer ff geleden. Momenteel bezig aan ons 3e schijfje.

Battalion
                              Kan men het even proberen aan te horen :music:
                              Maar laten we er verder geen muziekforum van maken 😀

[quote=”Igordiver” post=114851]In vergelijking met de herrie die wij maken zijn die van channel zero koorknapen :twisted:[/quote]

In mijn jonge jaren had ik dit wel kunnen pruimen…
                                http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=-_yQGyyW22o

@Igor: hebben jullie hier airplay? Op vrijdagavond hoor ik al eens metal en aanverwanten op Classic21.

Sorry indien té O.T.

In vergelijking met de herrie die wij maken zijn die van channel zero koorknapen 😈

Ik wist als kind al dat ik meubelen ging verkopen… ben tenslotte de vierde generatie…

Nu op 44 jarige leeftijd, nog altijd beroep en vooral HOBBY !
                                    Zelfs met de nodige zware tegenslagen nog geen dag spijt van gehad…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.