van hobby beroep?

Home Forum Stel jezelf even voor ! van hobby beroep?

• Maker
    Discussie

• Jürgen
    Deelnemer

Hallo, ik ben van west-vlaanderen, 33 en al jaren Porsche liefhebber. Al van kleins af ben ik zot van auto’s en autosport. Zo’n 10 jaar geleden kreeg ik de Porsche microbe en sindsdien laat die me niet meer los. Zelf heb ik trouwens 2 911’s. Eentje staat momenteel stil en zou moeten gerestaureerd worden.

Ik ben zelfstandige in administratieve zaken en zoek eigenlijk nog een bijverdienste. Jammer genoeg kan ik niet aan auto’s werken. Omdat m’n passie zo groot is hoop ik ooit op een dag iets met het merk te kunnen doen.

Mochten er ideeën zijn en mensen die iemand zoeken met deze passie laat het maar weten.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)
      • Benvenuti hier,
        mooi machien trouwens, proficiat.
        Ciao,
        Luc

Prachtige 4S, welkom.

Welkom!

😯 Arenarood op een 993 :respect2:

Alé, omdat jullie het zijn… hierbij m’n 993 4s.

M’n 2.7 moet nog gerestaureerd worden als het budget er klaar voor is. Foto’s volgen dan nog.

Attachments:
              • porsche1.JPG
              • porsche2.JPG

Zou het er iets “over” zijn als ik nu achter de foto’s zou vragen ?

Mvg, Guy

Prachtige foto’s… :mrgreen:

Welgekomen op dit forum!

Ikke ook benieuwd….

Hier de voorzet, enkel nog binnenkoppen ! :lekker:

Attachments:
                      • Nostalgische-fotograaf-inhuren-Fotograaf-te-huur-op--12958174040.jpg

Waar blijven de foto’s? :mrgreen: [quote=”911 passion” post=112886]
                        Ik zoek eigenlijk nog een bijverdienste.[/quote]

Of anders…
                          Wat foto’s zou niet slecht zijn! 😉
                          Welkom!!

Was er al naar foto’s gevraagd?? :engeltje:

‘k heb u verwittigd he ! 8) Nu sta je daar hé ! :wtf:

Fotoooooooooooooos ❓ ❓ ❓

Welkom, en euh.. heeft men al foto’s gevraagd? Men schijnt daar hier zot van te zijn. 😕 😕

Welkom !
                                    ‘k Zit hier nu al uren te wachten op foto’s :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.