Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Van je boxster een Cayman maken!
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door WB.
-
Mocht je het nog niet gelezen hebben:op deze link kan je lezen dat we eind volgend jaar onze boxster kunnen updaten naar de Cayman. Lees alleen nog niks over de prijs….. 😥
http://www.fastdrive.org/zeintec/zeinte … roof_1.phpWaarom zouden we dat doen ? De Boxster is 10x mooier dan de Cayman. 😕
Heb nog geen hardtop voor mijn boxsterke, lijkt me wel leuk om zo twee opties te hebben en de Cayman vind ik zeker niet lelijk.
Ik ook niet.
De Boxster vind ik mooi , maar de Cayman vind ik bangelijk mooi 😉Anoniem8 december 2005 om 01:16Stond in de porschescene een advertentie van. Een kennis heeft er een besteld en zou volgende week moeten toekomen. Prijs ergens tussen 2500 en 3500€ alnaargelang reeds gespoten of niet, afwerking van de binnenkant, verzending,..
Ze wouden hem wel niet verzenden als hij reeds in koetswerkkleur moet. Enkel afhalen en laten monteren bij geschilderde.
Ik zet wel een fotoke als’t zover is.
Mocht iemand een originele zoeken, zilvergrijs, let me know.Wat kost dat ongeveer in okk ❓ zo een hardtopje voor een Boxster
Boxster
[quote=”Boxster”:ayuvxolu]Wat kost dat ongeveer in okk ❓ zo een hardtopje voor een Boxster
Boxster[/quote]
Hoe ??? Je wagen was toch te koop
Anoniem10 december 2005 om 14:26ziet er idd wel ok uit, als iemand geïnteresseerd is in een orignele hardtop 🙂 -)
Die voor de Cayman zou tusen de €3000 en de € 4000 gaan kosten. Wat kost de nieuwe hardtop nu: €2800? Lijkt me inderdaad goed idee om je hardtopje nu te verkopen (als je nog gegadigden vind). Blijft mijn vraag wel of de hardtop van de Cayman gemakkelijk te monteren/demonteren valt. Koen, blijkbaar heb jij al de demo gezien, hoe werkt dat met het kofferdeksel, moet het origineel verwijderd worden?
Anoniem10 december 2005 om 15:21hetgeen dat ik kon opmaken van de site is dat het een dubbele kofferklep zal zijn.
Daar heb ik helaas niet op gelet 😳 (niet aan gedacht daarikzelf geen Boxster heb)
Heb nu op het Duitse Porsche Fan Forum gelezen dat de originele kofferklep verwijderd wordt en dat de kostprijs rond de € 4OOO zou bedragen. Dat vind ik persoonlijk toch ook wel iets er over.
D. Morris equipments heeft hardtops voor 911-964-speedster-993 en nu een hardtop voor de Boxter in de look van de Cayman, zonder 2e kofferdeksel 😉 en veel klassevoller ook
zelfs voor de 993 cabrio hebben ze een polyester cabriodakbedekking in de stijl van de speedster, maar dit hoort dan weer in een andere rubriek thuis 😈
ah het e-mailadres is polypieces@wanadoo.fr
de foto’s staan in porsche-scene live nr.01/2006 pagina 36
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.