Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Van je boxster een Cayman maken!
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 1 maand geleden door
WB.
-
MakerDiscussie
-
7 december 2005 om 18:20
Mocht je het nog niet gelezen hebben:op deze link kan je lezen dat we eind volgend jaar onze boxster kunnen updaten naar de Cayman. Lees alleen nog niks over de prijs….. 😥
http://www.fastdrive.org/zeintec/zeinte … roof_1.php -
MakerDiscussie
-
Had dit antwoord hier al eens gepost, maar om een of andere redene is die hier door iemand gewist of wel niet goed geplaatst…? 😕
Dus, koffer wordt verwijderd en twee nieuwe bevestiinspunten worden aangebracht.Hallo,
wir werden einen Boxster auf der Essener Messe im November ausstellen, dieses Foto ist nur eine Farbfotomontage, das Hardtop ist eine patentierte Eigenentwicklung der MITC AG besteht schon und ist noch unlackiert, alle Hardtopbefestigungspunkte die erforderlich sind, wurden übernommen, 2 neue Befestigungspunke kommen hinzu da der org. Heckdeckel demontiert werden muss. An diesen Punkten wird auch das neue Hardtop noch befestigt. Wir liefern in in Erstausrüsterqualität nach ISO. TÜV oder Einzelabnahmen entfallen dadurch. Alle benötigten Zubehörteile wie Aufbewahrungstasche für den org. Heckdeckel und Schutzmatte die über das Verdeck gelegt werden sind inklusive. Dachhimmel in der Grundausstattung ist aus Stoff. Der Heckdeckel der sich öffnen lässt kann auch mit einem Heckscheibenwischer gegen Aufpreis geliefert werden. Lackierung in der Farbe des Wagens ist gegen Aufpreis. Lieferung des Hardtop ab Mitte März bis April nach der Reihenfolge der Bestellungen. In etwa 1 Woche wird unsere Homepage mit mehr Info`s aufgeschaltet werden. Sollten Sie weitere Fragen haben zögern Sie nicht uns zu kontaktieren oder anzurufen.
PS: Hardtop passt auf alle Boxsterbaujahre 986 ebenso 987 nur mit anderen Heckdeckel.
Mit freundlichen Grüßen
A. Zeinecke
MITC AG
[quote=”WB”:qohqfk22]Iemand ondertussen al meer informatie gelezen? Vb. Hoe die hardtop dan op de carrosserie vd boxster bevestigd wordt en of die achteraf zelf gemakkelijk te verwijderen is (om in de zomer cabrio te rijden….. 8) ?[/quote]
idd k zou der ook is graag wat (echte) fototjes van zien …
Iemand ondertussen al meer informatie gelezen? Vb. Hoe die hardtop dan op de carrosserie vd boxster bevestigd wordt en of die achteraf zelf gemakkelijk te verwijderen is (om in de zomer cabrio te rijden….. 8) ?
dat van het kofferdeksel kun je afleiden van de foto 😉 , en de enige voordelen die carbon heeft is het gewicht en dat het mss meer opbrengt als je het doorverkoopt
Heb die adv.ook gezien, maar waarom zou deze hardtop beter zijn? Is toch polyester t.a.v carbon dacht ik en dan zou ik toch voor het carbon kiezen? Vanwaar haal je die info ivm Het kofferdeksel? Ik zie toch nergens een verwijzing naar een site en kan deze blijkbaar ook niet dadelijk vinden op het http://www.? Heb je ervaring met deze firma?
D. Morris equipments heeft hardtops voor 911-964-speedster-993 en nu een hardtop voor de Boxter in de look van de Cayman, zonder 2e kofferdeksel 😉 en veel klassevoller ook
zelfs voor de 993 cabrio hebben ze een polyester cabriodakbedekking in de stijl van de speedster, maar dit hoort dan weer in een andere rubriek thuis 😈
ah het e-mailadres is polypieces@wanadoo.fr
de foto’s staan in porsche-scene live nr.01/2006 pagina 36
Heb nu op het Duitse Porsche Fan Forum gelezen dat de originele kofferklep verwijderd wordt en dat de kostprijs rond de € 4OOO zou bedragen. Dat vind ik persoonlijk toch ook wel iets er over.
Daar heb ik helaas niet op gelet 😳 (niet aan gedacht daarikzelf geen Boxster heb)
Anoniem10 december 2005 om 15:21hetgeen dat ik kon opmaken van de site is dat het een dubbele kofferklep zal zijn.
Die voor de Cayman zou tusen de €3000 en de € 4000 gaan kosten. Wat kost de nieuwe hardtop nu: €2800? Lijkt me inderdaad goed idee om je hardtopje nu te verkopen (als je nog gegadigden vind). Blijft mijn vraag wel of de hardtop van de Cayman gemakkelijk te monteren/demonteren valt. Koen, blijkbaar heb jij al de demo gezien, hoe werkt dat met het kofferdeksel, moet het origineel verwijderd worden?
Anoniem10 december 2005 om 14:26ziet er idd wel ok uit, als iemand geïnteresseerd is in een orignele hardtop 🙂 -)
[quote=”Boxster”:ayuvxolu]Wat kost dat ongeveer in okk ❓ zo een hardtopje voor een Boxster
Boxster[/quote]
Hoe ??? Je wagen was toch te koop
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.