Van je boxster een Cayman maken!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Van je boxster een Cayman maken!

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • Ik ben zelfs door keuring gereden met mijn dak open, kon ik tenminste goed zien dat controleur nergens zat aan te prutsen 😉

WB

Kan goed, maar in een ander topic van dit forum is er iemand afgekeurd voor een ander interieur in zijn auto…. 😯 ?

Als je je Boxster naar een Cayman laat omzetten.

1. Is dit enkel het dak en zoals een hardtop makkelijk af te nemen?
          2. Krijg je er geen certificaat bij (wat je dus 6€ extra kost op de keuring om na te gaan)

Heb ik net ook gelezen van die Golf, ook straf, zolang je stuurwiel, pedalen, stoel en veiligheidsgordel vast staat is alles toch ok zeker? Maar ja discusiëren hierover helpt niet, kan je beter niet meer naar de keuring gaan met je aangepaste wagen als je het mij vraagt… Hier in Brussel rijden er duizenden waaran je direct ziet dat er nooit naar keuring wordt gegaan, geen enkele flik die dat controleert omdat ze schrik hebben 🙄

WB

Het kofferdeksel wordt verwijderd, twee nieuwe bevestigingspunten aangebracht (voor de rest worden de bevestigingspunten van de originele hardtop gebruikt) en het nieuwe dak geplaatst. Of dit gemakkelijk zelf terug om te wisselen is weet ik niet en je zal toch telkens het kofferdeksel moeten (de)monteren.

Waarom koop je gewoon geen Cayman dan heb je een echte.

Luc

WB

[quote=”RSR”:2gu3ynsj]Waarom koop je gewoon geen Cayman dan heb je een echte.

Luc[/quote]

Retorisch vraagske

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.