- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 mei 2007 om 01:37
Ik zou me graag ooit es een 356 kopen en omdat ik de prijzen de laatste jaren steil omhoog zie gaan durf ik zo nu en dan eens beginnen rondkijken of ik nergens iets betaalbaars vind. Mag restauratieprojekt zijn ook. Gisteren en vandaag belde ik naar Van kessel voor de prijs te weten van 2 cabrio’s die hij staan heeft maar hij wil me geen prijs geven, ik moet maar gaan kijken zegt hij. Ik ben van principe dat ik eerst prijs wil weten en beetje uitleg over de auto voor ik ga kijken. Als de prijs te hoog is of de staat is te erg verdoe ik daar mijn ( en zijn ) tijd niet aan. Zelfs na lang aandringen wil hij me niet meer uitleg geven en hij zij me eens terug te gaan als ik geld heb . ❓ Weet hij wat er wel of niet op de bank staat omdat ik eerst een richtprijs wil.Ik zal zeker niet de duurste op de markt kopen,dat kan mijn spaarvarken niet aan ‘ maar ook niet het grootste wrak, maar als ik iedere auto die me iets lijkt op het web moet gaan bekijken kan ik beter m’n werk opzeggen en de baan doen. Het lijkt me toch logisch dat je thuis een eerste schifting maakt en daar zal de prijs toch nooit onbelangrijk zijn zeker? Ik vind hem eigenlijk redelijk brutaal omgaan aan de telefoon, naar het arrogante toe. Ik heb voor m’n 911 ook zeker 20 mensen opgebeld, 10 aoto’s gaan bekijken en uiteindelijk de mijne gaan ophalen in Italie.
Is hij altijd zo grof of zijn er die deze mens anders kennen?
Ps; mocht iemand prijs kennen van zijn cabrio’s moogt ge het mij altijd laten weten. Weinig kans dat ik daar een auto koop na vandaag maar dan weet ik toch wat er voor welke prijs nog te vinden is.
Groeten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.