Van kessel weird guy ??

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 Van kessel weird guy ??

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zou me graag ooit es een 356 kopen en omdat ik de prijzen de laatste jaren steil omhoog zie gaan durf ik zo nu en dan eens beginnen rondkijken of ik nergens iets betaalbaars vind. Mag restauratieprojekt zijn ook. Gisteren en vandaag belde ik naar Van kessel voor de prijs te weten van 2 cabrio’s die hij staan heeft maar hij wil me geen prijs geven, ik moet maar gaan kijken zegt hij. Ik ben van principe dat ik eerst prijs wil weten en beetje uitleg over de auto voor ik ga kijken. Als de prijs te hoog is of de staat is te erg verdoe ik daar mijn ( en zijn ) tijd niet aan. Zelfs na lang aandringen wil hij me niet meer uitleg geven en hij zij me eens terug te gaan als ik geld heb . ❓ Weet hij wat er wel of niet op de bank staat omdat ik eerst een richtprijs wil.Ik zal zeker niet de duurste op de markt kopen,dat kan mijn spaarvarken niet aan ‘ maar ook niet het grootste wrak, maar als ik iedere auto die me iets lijkt op het web moet gaan bekijken kan ik beter m’n werk opzeggen en de baan doen. Het lijkt me toch logisch dat je thuis een eerste schifting maakt en daar zal de prijs toch nooit onbelangrijk zijn zeker? Ik vind hem eigenlijk redelijk brutaal omgaan aan de telefoon, naar het arrogante toe. Ik heb voor m’n 911 ook zeker 20 mensen opgebeld, 10 aoto’s gaan bekijken en uiteindelijk de mijne gaan ophalen in Italie.
      Is hij altijd zo grof of zijn er die deze mens anders kennen?
      Ps; mocht iemand prijs kennen van zijn cabrio’s moogt ge het mij altijd laten weten. Weinig kans dat ik daar een auto koop na vandaag maar dan weet ik toch wat er voor welke prijs nog te vinden is.
      Groeten.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • ik ken ze beide zeer goed, kan alleen maar zeggen dat eens je ze kent en zij jou het allemaal héél vlot verloopt, alleen kan je ivm prijzen beter met mario spreken dan met Tom, dat scheelt em vaak al aardig wat euro’s…

Tom heeft het de laatste tijd erg moeilijk heb ik de indruk, ik heb daar al jaren een goeie verstandhouding mee maar onlangs heeft hij mij ook een paar keer erg onvriendelijk behandeld… Nochthans heb ik daar al een paar wagens gekocht en hij bij mij ook…

Mario is echter nog steeds zeer vriendelijk al zijn hun prijzen de laatste tijd… wat aan de hoge kant…

@cab 88 soms heeft vankessel zeer mooie 356s staan voor een aardige prijs, met weinig laswerk, maar de laatste keer dat ik daar was waren ze zwaar overprijst !

Het wisselt nog al eens bij die mannen.
          Ik ben er twee keer geweest, de eerste keer moest het ook allemaal maar vlug vlug, en de tweede keer had ie alle tijd voor je.

Maar ‘t gaat uiteindelijk toch over de producten die je koopt, en daar is alles gewoon erg scherp geprijsd! (voor de auto’s zou ik verder zoeken…)

ben er paar weken terug nog geweest
            toen geholpen door Mario
            heeft zich er echt de tijd voor genomen
            voor de dingen die ik moest hebben
            en dat is daar echt zoeken,
            jongens wat een voorraad aan onderdelen !
            was net voor mij een klant aan t helpen voor een 993
            heb hem toen bezig gehoord
            tja, kan er niets verkeerd over zeggen…
            is wel werk aan de wagens die er staan
            misschien de andere kerel, Tom dacht ik, aan de lijn gehad
            of had ie gewoon een slechte dag…??
            was trouwens errug goedkoop uit
            wel bijna 1,5 uurtje rijden…

😉 )

Anoniem

Ik heb met die pippo nog nooit kontakt gehad. Als hij op zo’n manier met potentiële klanten omgaat dan zou ik hem gewoon links laten liggen. ‘t Kan altijd zijn dat hij er genoeg van heeft dat er continu mensen bellen om info te vragen en ze nooit komen zien. Maar als hij daar niet tegen kan dan had hij maar niet in de auto-business moeten gaan. Is nu eenmaal een wereld waar je de meest uiteenlopende klanten in tegenkomt. Maar dan tegen iemand durven zeggen dat hij maar eens moet afkomen als hij genoeg gespaard heeft, da kan men tegen mij maar 1 keer zeggen om conclusies te trekken.

Goed dat je dat hier hebt laten weten overigens.

Wat betreft je manier van zoeken (eerst prijs vragen om te zien of het binnen je budget past en je tijd niet verdoen met financieel onhaalbare projecten) vind ik overigens de meest normale gang van zaken. Tenslotte ben jij de klant en koning.

mijn raad dus : gewoon verder zoeken…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.