Van Lotus naar Porsche?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Van Lotus naar Porsche?

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Bij deze een korte intro. Na 3 jaar te vertoeven in de Lotus wereld, ben ik stilletjes aan het uitkijken naar iets anders daar men Elise verkocht is.
    Daar deze redelijk extreem was aangepast op motorisch vlak, hoop ik in een Boxster toch ook wat plezier te beleven. Men voorkeur gaat naar een 987 S vanaf 2010/2011. Black Edition spookt door men hoofd ;-).

Ik ben van Vlaams Brabant, heb 2 kids (in augustus 3e) en heb één vrouw, lol. Alvorens ik een eventuele koop zou overwegen, zou ik graag eens meerijden met een Boxster S. Moesten er kandidaten zijn…. 😉

Vraagje, wat zijn de aandachtspunten voor een 987? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • Sensa zijn bloed is veritaliaanst. Die ziet overal grote … weerfronten …

inderdaad!!! Sensa, was uw mond met zeep….

Zon willen we, zon nondedju……

Regen mag, absoluut geen probleem mee, maar dan wel in Italie 😉

Dat heb ik met Weervrouw Sabine (dju wat heb ik kleine handen of heeft zij grote … ik ben aan het afdwalen) geregeld. Morgen en overmorgen krijg jij je zon. Daarna is het terug “Stekki moet toch wacht weer” en kan jij ook je nieuwe dame van onder tot boven een opfrisbeurt geven.

@stekki: sorry dat ik je topic even vervuil, maar héeeelaba Sensa; hoe durf je de weergoden zo te tergen !!!
            mijn medeleven heeft stekki iig want ik weet uit ervaring wat voor een beproeving het is om uit te kijken naar de levering van een bolide.

en ik zou zeer graag morgen onder een stralende zon de gele duchess willen afhalen en al uitlaten

aaaaaaaiiiiii pijnlijk … dat is bijna 1.000.000 seconden nog wachten …. das lang. Hopelijk regent het veel tijdens het wachten!

Vandaag te horen gekregen dat ik de Boxster pas kan oppikken op 12/06, wegens de drukte in de garage op dit moment. 🙁
                Nog langer wachten, pfff.

Hoi Patrick,

Ja, de ontvangst was inderdaad goed. Niet onbelangrijk tijdens het aankoopproces eh ;-).

Invoer is fluitje van een cent, heb er al een paar in het verleden ingevoerd. Kan niet wachten tot ie eindelijk bij me in de garage zal staan!

[quote=”patrickvb” post=206314]Feliciaties met de aankoop van de Boxster.

Goed ontvangen in Koblenz?
                  En nu de invoer regelen hé.[/quote]

Feliciaties met de aankoop van de Boxster.

Goed ontvangen in Koblenz?
                    En nu de invoer regelen hé.

[quote=”B61″ post=206008]ik kon niet kiezen en heb maar 1 garage….
                      [/quote]

@B61
                      : Schitterend!

@sensa911 maar er it wel een lotus en een porsche in mijn garage? ik kon niet kiezen…

of matzwarte striping maar dan ‘black edition’ ipv ‘porsche design’

S2

Mooie Boxster!

Striping zou ik laten! Breekt het geheel een beetje.

zeer mooie boxster, geniet ervan en dat zal zonder moeite gaan hoor!

Knappe Boxster.
                                Enjoy!

@stekke : dikke proficiat. Mijn vrouw mag met jouw wel niet meerijden … once she goes black, she never comes back … denk ik …

@B61
                                  : geweldig mooie garage, ik ben er waarlijk jaloers op !! Maar je hebt het wel in een verkeerd “draadje” gezet, hier een link naar het juiste! Misschien dat een van de moderators het nog verslepen?

https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/69536-pimp-show-your-garage?start=180#198972

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.