Van Lotus naar Porsche?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Van Lotus naar Porsche?

• Maker
    Discussie

• Stijn Celis
    Deelnemer

Beste forummers,

Bij deze een korte intro. Na 3 jaar te vertoeven in de Lotus wereld, ben ik stilletjes aan het uitkijken naar iets anders daar men Elise verkocht is.
      Daar deze redelijk extreem was aangepast op motorisch vlak, hoop ik in een Boxster toch ook wat plezier te beleven. Men voorkeur gaat naar een 987 S vanaf 2010/2011. Black Edition spookt door men hoofd ;-).

Ik ben van Vlaams Brabant, heb 2 kids (in augustus 3e) en heb één vrouw, lol. Alvorens ik een eventuele koop zou overwegen, zou ik graag eens meerijden met een Boxster S. Moesten er kandidaten zijn…. 😉

Vraagje, wat zijn de aandachtspunten voor een 987? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt

2 reacties aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)
      • hallo en welkom stekki, als je hier een tijdje rondhangt of de zoekfunctie gebruikt dan ga je over problemen en probleempjes kunnen lezen bij de 987. evenmin ben je hier pionier in de overstap van lotus naar porsche 😉
        ik rijd met een boxster van de 1ste generatie en heb tot nog toe geen kosten gehad buiten normale slijtage en onderhoud. weet dat men meestal enkel de problemen op het internet zet terwijl er duizenden anderen zijn die probleemloos blijven rondrijden.
        mijn enige tip: let er op dat je zeker dat knopje hebt op je dashbord waarvan hier op de foto de LED brandt

Wim

Welkom stekkie, en succes met de zoektocht naar je Porsche.

2 reacties aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.