Van nieuw naar old

Home Forum Stel jezelf even voor ! Van nieuw naar old

• Maker
    Discussie

• Snowbal
    Deelnemer

1_2014-03-04.jpg
      Beste Porsche liefhebbers.
      Heb tot voor kort met een 997 S Cabrio rondgereden. Sinds Dirupo het VAA exorbitant heeft aangepast, heb ik met veel spijt in het hart mijn geliefde Porsche weggedaan. Heb nu een Porsche Carrera 3.2 Targa uit 1986. Heeft altijd in een verzameling gezeten van de een of andere rijke Italiaan. Hij (of zij?) is dus echt nog in een bangelijk mooie staat.
      Ben van Lier, 45 jaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
      • Best of both worlds 😉

F

Om m’n linkervoet wat te laten rusten heb ik nu dus die Mercedes gekocht met automaat :driver:

T’is maar wat je gewoon bent natuurlijk maar inderdaad een oudere 911 is niet bepaald luxueuze ingesteld ,zeg maar back to basic 😉
            Zelfs men linkervoet word soms moe van de koppeling in te drukken maar ach zolang men gebit niet uit men bek rammelt vind ik het geweldig :driver: :relaxman:

F

Ik weet niet hoe comfortabel je 996 4S is maar een 3.2 als daily driver lijkt me toch een serieuze stap terug in de tijd qua comfort (en veiligheid).
              In de zomer gebruik ik de mijne ook dagelijks. Het blijft een leuke belevenis op 2 punten na (voor mij persoonlijk):

1. Stapvoets verkeer is moeilijk
              2. Vering is te hard

P.S. Mijn P is (nog) niet voorzien van Fuchs-velgen maar nep CUP-velgen dus dit zal ook wel een rol spelen

Welkom, vind je idee wel te smaken… van oud naar nieuw, sta volgend jaar voor een aankoop… ben inderdaad echt aan het denken om een 3.2 te kopen als daily driver. Voor het verschil in prijs en taxen, rij ik enkele jaren quasi gratis… met veel meer plezier.
                Belgie is tenslotte P-land numero uno!

Welkom Ben op het forum.
                  Dat is een hele mooie zo te zien.
                  Hopen dat het mooie weer nog lang zal aanhouden zodat je heerlijk kunt genieten.
                  Wil mijn 9974S toch graag nog even houden.
                  Moeten Di Ruppo maar eens uitnodigen op een meeting.

Heel mooi! :applaus:
                    Hopelijk, kan ik er eind deze maand foto’s aan toevoegen van de mijne! :coolness:

ziet er echt knap uit :coolness: :up:

F

Ach ‘t is wat met die Targa-hype. Allemaal wannabee cabrio-rijders :loser: :mrgreen: :mrgreen:
                        Grapje hoor… welkom op het forum. Knappe kar :respekt:

WEERAL nen TARGA ,das nie normaal meer :wtf: 😆

Straks gaat die zon nog schijnen ook ….dat doen ze om mij te kloten ! :sarcastisch

Welkom :coolness: :up:

Welkom, schitterende *porsche
                            Speciale kleurcombinatie but , I *luv it

Welkom op het *porsche forum :drink:

welkom :drink:

Welgekomen hier met jouw mooie oldie :up:

Wit? … dat is maar een gedacht 😉

1900572_797283666952444_1996441979_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.