van oud naar nieuwer?

Home Forum Zeverhoekje van oud naar nieuwer?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”Egheuens” post=142679]…Was macadamia of espressobruin een kleurcode op de 996?[/quote]

nope, buiten Sonderfarbe was bruin niet verkrijgbaar op een 986 of 996
      de kleuren die jij noemt zaten in het gamma:
      ESPRESSO BRAUN METALLIC van 1987-1988 op 911, 928, 964
      MACADAMIA METALLIC van 2006-2012 op 911, Boxster, Cayenne, Cayman

Die 3.2 gewoon houden. Als ik zie wat deze nu al waard zijn. Iedere maand zie je de 996 en 997 zakken in waarde…

Zeggen dat mijn vader in 2005 zijn 3.2 coupe en 3.2 targa heeft verkocht voor samen een goede 25K :bounce: :bounce:

Voor mij zou het simpel zijn 😉
          3.2 is perfecte investering, stijgt in waarde…

Ik begrijp je heel goed Johan 😉 . Ik zie de prijzen inderdaad stijgen. Al komt de investering absoluut op de tweede plaats en is het mij vooral om het rijplezier te doen. Dat laatste krijg ik van de 3.2 in overvloed :up: .
          3.2 houden dus, verder in orde zetten en rustig rondkijken en dan vind ik op termijn wel een mooie cabrio om dagelijks mee te rijden. Dan is een late 996 misschien wel een goed alternatief, want hebben die niet standaard ook een hard-top voor in de winter? Was macadamia of espressobruin een kleurcode op de 996?

S2

[quote=”Egheuens” post=142664]Ik zal misschien eens wat testritjes moeten gaan doen en het gevoel eens opsnuiven :music: . Veel kans dat de 3.2 blijft want het is een fijne wagen, een cabrio bijkopen zal dan nog wel wat moeten wachten.
            Eric[/quote]

Of je koopt nu een mooie 996 Cabrio (in het Seal gray bvb. 😉 ) waarvan je kan genieten zonder je zorgen te moeten maken over eventueel waardeverlies (want echt veel zakken kunnen ze niet meer) 😉

+1

Voor mij zou het simpel zijn 😉
                3.2 is perfecte investering, stijgt in waarde…

Nu een 997 kopen van bijv. 65000 euro en er binnen 3 jaar nog 40000 voor krijgen met een beetje geluk… dan heb je er bijna een mooie klassieker op verloren…

Hallo
                  Ik begrijp wat je bedoeld.
                  Mijn collega rijdt met een 997 GTS.
                  Prachtig mooi allemaal, 4O8 PK, PDK en alle mogelijke opties……. MAAR ik mis het gevoel, de looks, het geluid en de “feeling”.
                  Ik weet waarover ik spreek want de mijne is ook een 3.2 van ’87.
                  Laat ik het zo stellen: bij die 997 heb ik het gevoel in een super Audi te rijden, in de 3.2 in een 911 zoals hij door *porsche ooit bedoeld was.

Ik zal misschien eens wat testritjes moeten gaan doen en het gevoel eens opsnuiven :music: . Veel kans dat de 3.2 blijft want het is een fijne wagen, een cabrio bijkopen zal dan nog wel wat moeten wachten.
                    Eric

hey
                      3.2 houden luchtkoeler geluid is te mooi om te moeten missen :bounce:
                      *luv :drink:

3.2 bijhouden want is *luv *luv *luv en cabrio bijkopen zou ik zeggen :coolness: :coolness: :coolness:

de laatste(die van vandenberghe) heb ik ook tegengekomen bij mijn zoektocht. De bewuste garage bezoekje gebracht zelf en ook naar die bruine staan kijken. Alleen vind ik die nogal zwaar overprijsd ivm andere. Voor die prijs vind je bij een beetje zoeken een S met nog wat opties erbij. Is mijn bescheiden mening natuurlijk. Verder heb ik zeker niets tegen die garage, zeer mooi gerief hebben ze daar staan ❗

die 3.2 is iets voor u hé ,Bart

Macadamia!! :respect2:
                              Ik dacht mijn projectje in dat kleur te zetten 8)

Desalniettemin… Jouw espressobruine 3.2 is yummie! 😯
                              Als ‘t ‘n weekend wagen is zou ik daar blijven mee rijden, de 997’s gaan nog in prijs zakken en jouw 3.2 is echt iets speciaals.

kwijl kwijl, als je het geld ervoor opzij liggen hebt gewoon diegene kopen die jij het mooist vind !
                                (en de jouwe misschien bijhouden ?) 😉

S2

Die 997 Cabrio is ….. *luv

Over de prijs kan ik me niet uitspreken, op liefde staat geen prijs 😉

(Die coupé daarentegen vind ik niet zo speciaal)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.