Van passief naar actief

Home Forum Stel jezelf even voor ! Van passief naar actief

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Ben Gaetan, bijna 45 en woonachtig in Vlaams-Brabant samen met mijn leuk gezin, bestaande uit vrouw en 2 dochters van 13 en 11.
    Ondanks bijna 3 jaar passief aanwezig te zijn geweest en vele uren gespendeerd te hebben op het Porscheforum.be, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om mij bij deze actiever te gaan opstellen.
    Heb mij indertijd aangemeld omdat ik zoveel mogelijk informatie wou vergaren omtrent de Porsche 993 4S.
    Na ettelijke binnenlandse en buitenlandse trips ben ik sinds januari 2014 de trotse eigenaar van voorgenoemd model, bouwjaar 1997 in de kleurcombinatie zwart/zwart.
    Omdat ik het virus zwaar te pakken heb, ben ik al een tijdje op zoek naar mijn 2de favoriet zijnde een 911 WTL cabrio. Ja sorry, ik weet het, ik hou van een bredere poep weliswaar enkel als het om een Porsche gaat.
    Ben niet echt een techneut maar indien er liefhebbers zijn die hun passie en kennis willen delen dan hoor ik het graag.

Mvg

Gaetan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Wat is me dat !!!!?????
      Zit hier al een kwartier naar die foto’s te staren…..
      Is een cliché als een huis , maar zoiets maken ze toch niet meer imho .

9934s-2.jpg

Felicitaties en hou hem in ere hé !

Jij durft met zo een kont voor een kerk gaan staan ? Is dat niet om problemen vragen ? 🙂 feli met de prachtige porsche.

ja, t’is gelukt, voor degene die er niet genoeg van krijgen ….

Attachments:
          • IMG_0903.jpg
          • IMG_0905.jpg
          • IMG_0918.jpg

bij deze, het beeldmateriaal

Attachments:
            • IMG_0906.jpg
            • IMG_0922.jpg
            • IMG_0914.jpg

gelieve bij rechtstreeks antwoord niet te quoten, dit om leesbaarheid draadje optimaal te houden

Volkomen mee eens, het zou ander maar eentonig worden

Er is in mijn wereld plaats voor smalle en voor brede poepen. Voor Porsches geldt hetzelfde trouwens…

bedankt voor de leuke reacties,
                  bij deze een 2de poging, foto’s resized, alvast een voorproevertje als test

private spot in de garage

Attachments:
                  • IMG_0932.jpg

heb het ook een paar keer gehad, en ik vermoed dat het kwam door de grootte van de foto….
                    Na resizen lukte het wel.

Welkom trouwens! Wat een smaak: 993 zwart op zwart…….grrrrrrrr

Wim

@Geatan, ik heb niks zien voorbij komen, want net als nu zie ik het en kan ik het goedkeuren.
                      dus waarschijnlijk doe je iets fout met posten van de foto’s.

Dag Wim,

Op aanvraag van medeforumers gisteren wat beeldmateriaal gepost, maar blijkbaar komen deze niet te voorschijn op het forum, ben blijkbaar nog in “rodage”.
                        Heb wel gemerkt dat naast het onderwerp volgend teken werd geplaatst, nl ”

Wat doe ik fout of staan de foto’s geblokkeerd.
                        Wat is de normale respons tijd bij het antwoorden van een bericht.
                        Hoe kan men een foto toevoegen rechtstreeks bij de tekst?

Alvast bedankt voor een reactie

Mvg

Gaetan

welkom.

Welkom op het forum en proficiat met je goede smaak! 🙂

Hartelijk welkom, ik heb zonet al een abonnement genomen op dit topic, dat weldra met foto’s wordt opgeleukt, is het niet?

hallo en welkom Gaetan, als je al een tijdje meeleest op PFB dan weet vast al dat dit gebeurt wanneer je foto’s post van je P met brede poep:

+1 like those hips ! On a Porsche that is !
                                  Welkom en zeer goeie keuze!
                                  Ook van Brusselse rand en met o.a een 993 4S 😉
                                  Grtn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.