Van passief naar actief

Home Forum Stel jezelf even voor ! Van passief naar actief

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Ben Gaetan, bijna 45 en woonachtig in Vlaams-Brabant samen met mijn leuk gezin, bestaande uit vrouw en 2 dochters van 13 en 11.
    Ondanks bijna 3 jaar passief aanwezig te zijn geweest en vele uren gespendeerd te hebben op het Porscheforum.be, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om mij bij deze actiever te gaan opstellen.
    Heb mij indertijd aangemeld omdat ik zoveel mogelijk informatie wou vergaren omtrent de Porsche 993 4S.
    Na ettelijke binnenlandse en buitenlandse trips ben ik sinds januari 2014 de trotse eigenaar van voorgenoemd model, bouwjaar 1997 in de kleurcombinatie zwart/zwart.
    Omdat ik het virus zwaar te pakken heb, ben ik al een tijdje op zoek naar mijn 2de favoriet zijnde een 911 WTL cabrio. Ja sorry, ik weet het, ik hou van een bredere poep weliswaar enkel als het om een Porsche gaat.
    Ben niet echt een techneut maar indien er liefhebbers zijn die hun passie en kennis willen delen dan hoor ik het graag.

Mvg

Gaetan

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • wijze beslissing actief te worden zeker met zulk mooie wagen en wagen in spé, ik zal de spits maar afbijten zeker en naar foto’s vragen als welkomstgeschenk voor ons 🙂

Wim

Welkom op het forum Geatan, en mooie voorstelling (toppie)

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.