Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)
      • Plain and simple: Jorge is de vertaling van mijn naam in ‘t Spaans 8)

Op mijn job werken we met het militaire alfabet, en mijn initialen zijn O T , dat wordt dus OscarTango. Vele collega’s spreken me ook zo aan op’t werk 🙂

Waar dient die S dan voor? Ben jij met meerdere mannen? :mrgreen:

Mijn naam is patrick en ik ben een man, klinkt simpel zeker….¿¿¿

Ach ja, ik was er eigenlijk al langer niet zo tevreden mee en als iets me niet aanstaat, dan verander ik het, ongeacht wat anderen daar van zouden kunnen denken. It’s the story of my life :relaxman: Het resultaat is dat het enige constante in mijn leven mijn vrouw is, die heb ik nog niet veranderd 😀

[quote=”Bones” post=193651]Onlangs kreeg ik van PVDW volgende opmerking

@egheu… ( Pvdw niet ideaal maar deze toch ook niet )

Dit leek me wel terecht 😐 Destijds bij de registratie voor dit forum had ik nog niet nagedacht over een nickname en dus heb ik snel ingelogd met de eerste letter van mijn voornaam (Eric dus), gevolgd door mijn achternaam, die niemand eigenlijk fatsoenlijk kan schrijven of uitspreken.

Bones is dus de nickname waarmee ik vanaf nu op dit forum aanwezig zal zijn :twisted:[/quote]

e-gheunenenene….Bones is er dik op en gezien achtergrond ook veel sprekender ! +1 voor Bones.. Vorige was niet uit te spreken noch te schrijven 🙂

Voel me nu wel schuldig dat het bij mij gewoon initialen zijn 😳 maar ja om levenslang als P-Diddy (bestaat al ergens dacht ik), MasterBlaster (PlayStation & MadMax periode), Cheating (vw-tuning scène, plak op de grond gelegd en er een G60 ingelepeld ipv GTI motor) leek me ook niet echt ideaal.

Track-P (trackpee), P-Dealer (garagist) – Polestar (naar de unieke daily: 1 vd 750 wereldwijd), P-Swede (volvo dealer) zou nog wel kunnen maar voor de rest weinig inspiratie
                  Maar Polestar, Polestar-Man of Polestar-P ofzo is misschien wel iets…Hmmm :think:
                  Tant-pis, het zal ook wel gaan zeker… en dus zal het wellicht bij PVDW blijven ook al spreekt het niet echt.

Klinkt inderdaad beter maar doet me aan die andere Bones denken. :coolness:

Onlangs kreeg ik van PVDW volgende opmerking

@egheu… ( Pvdw niet ideaal maar deze toch ook niet )

Dit leek me wel terecht 😐 Destijds bij de registratie voor dit forum had ik nog niet nagedacht over een nickname en dus heb ik snel ingelogd met de eerste letter van mijn voornaam (Eric dus), gevolgd door mijn achternaam, die niemand eigenlijk fatsoenlijk kan schrijven of uitspreken.

Omdat ik vind dat de kleine jongen in het lichaam van een 50-plusser ook af en toe is tevoorschijn mag komen heb ik de nickname nu laten veranderen naar ‘Bones’. Gewoon even vragen aan McKlusky was voldoende :respekt: .

Het is de bijnaam van dokter McCoy (dat was ook een mooie nickname geweest) in de originele Star Trek serie. Aangezien ik ook liever dokter zou zijn op de Enterprise, dan in een ziekenhuis en ik tot het nerdy type van de ‘Trekkies’ behoor, leek me dat wel een leuke keuze.

Bones is dus de nickname waarmee ik vanaf nu op dit forum aanwezig zal zijn 😈

Die grote frigo is aantrekkelijk he!! :drink: :drink:

Ik heb een roadbook besteld bij een Engelse organisatie die rond het Gardameer en de Stelvio al een heel parcours heeft gereden met oldtimers. Dit boek wordt volgende week geleverd … alles is wel in miles dus heb ik ook een rekenmachientje gekocht 😳

Planning : of begin april, maar dan moet iedereen die deelneemt winterbanden hebben ❓ (wettelijke verplichting) of … augustus of … dus nog niet duidelijk…

Ik open nog wel topic met foto’s van onze eerste trip (nu in de herfst en winter) op basis van het roadbook. ‘t zal iets worden om handen en vingers van af te lekken … (en gelato en pizza en Barolo en zon en bochten, vele bochten en tunnels, heel veel tunnels) ! :driver:

Maar nu zit ik helemaal offtopic :what:

:relaxman:
                          Voor wanneer was die rit naar ‘t Gardameer ook alweer? :lekker:

😎

Ik heb getwijfeld om hier iets te posten want de mijne komt van net het tegenovergestelde van wat onze 997 is :
                              – heel stil
                              – heel traag
                              – heel laag verbruik
                              – heel hoog
                              – grote frigo :happydance:
                              De naam komt van sensationeel, sensueel, enz

yep nr 34, Suzuki, de enige die al dat geweld kon bedwingen. :up:

Kevin Shwantz was mijn held vroeger, ongelooflijk hoe die lange wapper zo kon rijden :up:

@ JAN MLB 😀
                                    ik kom beroepshalve regelmatig in contact met buitenlanders en dan is het
                                    steeds commentaar op de achternaam.
                                    Mr Cool :happydance:
                                    Zodus I AM MR. COOL.
                                    The Fonz wist het ook. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.