Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)
      • [quote=”Costa” post=185050]Mijn naam is COol STAny
        Dat is dan ook rap duidelijk. 😀
        [/quote]

Wow, cool!

Maar die kende je wellicht al… 😳

gewoon mijne voornaam en dan iets van een passie 🙂

Ive

gewoon mijne voornaam :mrgreen:

PB

Eigenlijk is mijn nick Swantz (of hij wint den boel, of hij ligt ergens op zijn bakkes in den decor)
              maar omdat ik d8 mijn leven gebeterd te hebben en niet aan “het oude” wou blijven plakken, is het mijn voornaam dan maar geworden.

Helaas kan ik mijn nick niet meer veranderen, want het blijkt dat ik nog steeds geen haar gebeterd ben. :mrgreen:

Dopey verwijst enerzijds naar de zeven dwergen, ik ben geen midget maar een kleine 1.80m is nu niet bepaald groot.
                Anderzijds heb ik tijdens mijn studententijd nogal wat ‘kruiden’ gerookt.
                En dan heet ik ook nog Dolf……. :think:

PS: dat roken was volledig legaal, ik zat nog in Nederland 😉

si si senior rocco

Omdat Wim nogal traag is in die zaken en denkt dat het van R.Granata komt zal ik hem nog eens een hint geven :mrgreen:

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/CCR%20Timo%20Wim/angry.jpg[/IMG]

Als jonge gast aangesloten bij motorclub, en op mijn eerste verschijning had ik een floere broek aan.
                      De voorzitter ( een ruige rocker) verslikte zich bijna in zijn bier!
                      Hij riep, he mannen kijk daar ne floere!! Zodoende.
                      grts floere.

[quote=”Sensa911″ post=185045]
                        Iemand is het Noorden kwijt of inderdaad ouderdom… :relaxman: [/quote]

Beide :popcorn:

Mijn naam is COol STAny
                          Dat is dan ook rap duidelijk. 😀

Costa

Ik heet gewoon Jan ML B en Peaches heet gewoon Peaches.

[quote=”911_NL” post=185015]…+ een verwijzing naar het feit dat ik een Zuiderbuur ben :coolness:[/quote]

Iemand is het Noorden kwijt of inderdaad ouderdom… :relaxman:

PB

Je had hem mogen quoten wim. :relaxman:

Wim

Hier zitten er duidelijk een paar met alzheimer light. :mrgreen: 😉

M’n eigen-naam was hier al door een naamgenoot in gebruik ….

Vandaar ‘n verwijzing dan maar naar het type Porsche waar ik het meeste van gecharmeerd ben + een verwijzing naar het feit dat ik een Noorderbuur ben :coolness:

EDIT … was nog erg vroeg 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.