Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)
      • Ik denk dat mijn forumnaam ook wel duidelijk is zeker :engeltje:

We zitten met een ‘gever’ jongens! :happy:

Om alle roddels toch even in de kiem te smoren: ik ben wel degelijk de onderste mushroom hé?! :sarcastisch :mrgreen:

Ja Bart,

ge verbetert er ook niet op met ouder worden…

PB

Heb je zo ne lange misschien dat je wat verder moet gaan staan? :happydance:

ik ga barts achterkant voortaan met een ander oog en op grotere afstand bekijken :mrgreen:

Mijne behoeft niet veel uitleg denk ik… :mrgreen:

Moet ik het ook uitleggen? :mrgreen:

Gr. Ivo
                      996 3.6 :mrgreen:

mijn nichtje kon mijn naam niet uitspreken toen ze klein was en bedacht deze dan :up:

De mijne heeft te maken met mijn achternaam en de eerste letter van mijn voornaam. De rest wil ik wel uitleggen tussen pot en pint :drink:

Deze nog eens afstoffen…

:sarcastisch :mrgreen:

Bij mij moet je het ook niet ver zoeken 😆 men voornaam Rudi afgekort en het type porsche waar ik helemaal gek op ben *luv

Ik ben sinds mijn jeugd een TRIUMPH fan en tevens bezitter van deze wagen zodus!!

jan

was vroeger fervente fietser en fan van de echte jan ullrich

Mijn nickname is eigenlijk op school ontstaan.
                                    Iedereen op school sprak mij aan met Tony.
                                    Niet echt onlogisch aangezien ik anThONY noem.
                                    Aangezien ik fan ben van de film scareface, en het hoofdpersonage Tony Montana noemt was de keuze snel geaakt… 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.