Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 120)
    • Anoniem

Zal mij Madam graag horen jolleken 😕

bumperklevers die rijden met BMW 😈

bladerunner schrijft:

blue8300 schrijft:
            [quote]bladerunner schrijft:
            [quote]Bij de start van de eerste forums reed ik met een Honda Fireblade en was er de film Bladerunner, vandaar.
            Nu rijd ik sinds jaren enkel nog Ducati.

Dus als ik jouw redenering volgt, zou je nu een naam moeten kiezen, daar je tegenwoordig met een Ducati rijdt en met de kinderen naar Disneychannel kijkt, zou dat nu Donald Duc zijn ??
            😉 🙄 :lol:[/quote]

Goei idee, kwekkwek…. 😆 alleen spijtig dat de kinderen reeds te groot zijn om naar Disneychannel te kijken, misschien binnen 10 jaar met de kleinkinderen :wink:[/quote]

Ok een andere dan

Ben je een bumperklever? anders DucTape ? 😈

blue8300 schrijft:

bladerunner schrijft:
              [quote]Bij de start van de eerste forums reed ik met een Honda Fireblade en was er de film Bladerunner, vandaar.

Dus als ik jouw redenering volgt, zou je nu een naam moeten kiezen, daar je tegenwoordig met een Ducati rijdt en met de kinderen naar Disneychannel kijkt, zou dat nu Donald Duc zijn ??
              😉 🙄 :lol:[/quote]

Goei idee, kwekkwek…. 😆 alleen spijtig dat de kinderen reeds te groot zijn om naar Disneychannel te kijken, misschien binnen 10 jaar met de kleinkinderen 😉

bladerunner schrijft:

Bij de start van de eerste forums reed ik met een Honda Fireblade en was er de film Bladerunner, vandaar.

😉 🙄 😆

Hij is de leukste thuis.

Funny, vanwaar komt jouw naam eigenlijk? 😈 8)

Anoniem

Snel ben je inderdaad 😉 😉 😉

had tot over enkele jaren aantal moto’s, in het zwart met zwarte lederen kostum en helm,was zo snel als een pijl,heb snelheidswedstrijden gereden enkele jaren, dus de porsche moest en is zwart en pijlsnel vandaar die naam 😆

Bij de start van de eerste forums reed ik met een Honda Fireblade en was er de film Bladerunner, vandaar.

blue => bleu eyes
                            8300 => knokke (woon wel niet meer in knokke maar de internet-pseudo dateert ook van 14 jaar geleden, in het begin van het internet)

nu zou ik wel iets anders kiezen maar ik blijf ‘trouw’ aan mijn keuze van 8)

De mijne komt van het Engelse volksliedje “Mad dogs and Englishmen (go out in the midday sun)”. Eén van mijn motormaten is een Engelsman die al decennia in België woont en van onze (zeer brave) “motorbende” waren we tweeën de die-hards die ook in weer en wind en quasi vrieskou elke zondag richting de Ardennen trokken (sinds de kindjes er zijn is dat toch wat getemperd…). Het liedje verwijst naar koloniaal India, waar enkel “mad dogs and Englishmen” zich in de bloedhete middagzon waagden, terwijl de lokale bevoling dan wijselijk mooi binnen bleef.

En gelet op de parallel met onze neiging om ook in extreem weer op de moto te klimmen, kreeg ik de bijnaam “Mad dog” aangemeten (aangezien evidenterwijs mijn maat “de Englisman” was). Dat werd dan Gal Hund toen we naar aanleiding van onze mototrip naar de Noordkaap eens opzochten hoe onze bijnamen nu eigenlijk zouden klinken in het Noors.

Get.
                              Zotten Hond 😆

JoeBar_S2 schrijft:

Mijn voornaam is Joeri, ik hou van de strip reeks JoeBar Team ( vooral het idee achter de strip ) en mij eerste Porsche is een 944 S2

Gooi die info samen en je krijgt JoeBar_S2 🙂

Joe Bar team

Waar begint de seniorengrens ❓
                                  Zo te lezen kan ik al met pensioen 😯

Anoniem

Lach er nog maar wat mee .Het is zeker Funny ❓

Binnekort mag ik gratis de bus nemen 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.