Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)
      • funny schrijft:

Funny ,let’s have fun ❗

Ben er zelf nooit achter gekomen hoe ik aan de Nickname Funny ben geraakt .

ge doet uw forumnaam alle eer aan funny, ik wist dat er tussen die senioren nog toffe ouwe knarren zaten … 😉 😆

voornaam + 1ste porsche

Anoniem

Funny ,let’s have fun ❗

Ben er zelf nooit achter gekomen hoe ik aan de Nickname Funny ben geraakt .
            Nu kan ik jullie allemaal een mooi verhaaltje vertellen maar ik heb er geen 🙁

Het is gewoon Funny schrijft Funny .

Groeten Funny. 😉 😉

Wegens het overaanbod Barten in mijn vriendenkring, ga ik al jaren door het leven met mijn familienaam.

Aangezien mijn familienaam Janssens is en er al zoveel met die familienaam zijn, koos ik maar voor een familienaam die vele prachtige mensen dragen: Pieters.

Ps: dat stukje over Janssens is niet waar.

mijn voornaam + type eerste porsche, de 928 ’78 die ik nog steeds bezit. de 911 targa uit 85 had ik nog niet toen ik de nickname koos.

ericbullet schrijft:
                  [quote]ericbullet mijn voornaam en bullet komt van mijn tweede hobby “guns lots of guns”

Eric,

de foto is niet zichtbaar.
                  ben wel benieuwd, denk dat we ook deze hobbie delen 🙂

tja, met een familienaam als Portzky… was het snel geklonken. Is altijd handig als ik op voordrachten rond het geheugen een voorbeeldje moet geven van een geheugensteuntje waarmee mensen mijn moeilijke achternaam soms proberen te onthouden, door aan mijn auto te denken, en zo via klankassociatie op mijn naam te komen. Ben ik even blij dat ik niet Michael Plada noem… 😆

en destijds tijdens het karten was mijn nickname ‘Freudian slip’… wat mijn achtergrond uit de psycho-analytische wetenschap misschien wel een heeel klein beetje kan verraden… 😉

ericbullet mijn voornaam en bullet komt van mijn tweede hobby “guns lots of guns”

XXX

Bij mij wa’s ‘t ook niet zo moeilijk, voornaam, type en bouwjaar. ‘t ja je moet ergens beginnen en na jaren genoten te hebben van mijn volledig opgepoetste en in orde gemaakte audi 80 cabrio van 94 besliste ik maar om een kompleet verroeste 911 te kopen van 84 waar nog een stukje dak van af kon. Blind, dom maar zo verliefd 😕

Ook al zo’n toeval…
                          Heeeeel lang geleden, toen internet nog iets “space-achtigs” was en het openen van een foto enkele spannende minuten duurde was 1 van de eerste sites waar ik belande porschenet. Die site was door een jonge finse porscheliefhebber op poten gezet.
                          Je moest ook een nickname kiezen whatever dat was…
                          Toen reed ik met een 993 targa en ik ben belg…
                          dus werd het BEL(gie)TAR(ga). 😳

Eigenlijk vind ik dat dat verschrikkelijk klinkt, maar ja, ‘k heb het maar zo gelaten.

Anoniem

Bij mij de nickname een stuk van mijn email adres, is makkelijker onthouden dan 🙂
                            Dit emailadres is geboren in 2003 en de rest bestaat uit mijn naam William en de voorletters van mijn achternaam Van Aelst
                            Vandaar vawilliam2003

M’n eigen naam was al vergeven …

En dan maar iets verzinnen wat je ook zelf makkelijk kunt onthouden 😉

Snoer964 ,Snoer is mijn bijnaam die ik al van mijn 12 jaar heb en als ik op het forum kwam reed ik met een 964 ,zodoende die 2 samen gevoegd en dat was het en zo ontstond mijn forumnaam .

Luc (voornaam 😉 ) en mijn vorige type Porsche 😉 8) 8)

Tot 3 jaar geleden nog nooit met computers in aanraking gekomen. Kwam in de beroemde midlifecrisis en wilde weer graag een oude jeugdliefde, een SC, daarom een laptop gekocht om autoverkoopsites te bekijken, kwam bij toeval op het ned forum en wist niets van forummen. Moest een nickname bedenken en die werd Bully, naar m’n hond die eigenlijk Blitzer heet 😆 maar die naam had ik net in gebruik op het mercedesforum waar ik me had aangemeld om m’n mercedes te verkopen daar ik toen niet kon inruilen op een SC. Heel verhaal maar het is uiteindelijk goedgekomen……

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.