Van waar komt je forumnaam / nickname ?

Home Forum Zeverhoekje Van waar komt je forumnaam / nickname ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In en ander draadje werd er al eens geraden hoe iemand aan zijn forumnaam kwam .
      Een leuk ideetje vond ik om er een draadje over te starten .
      Sommigen zullen logisch zijn , anderen leuk

so let’s go

Ik zal starten

Ik was jaren gek van Porsche , en toen nog in mijn bekrompenheid was een Porsche enkel een wqgen met een flat six en luchtgekoeld .
      De rest was “minderwaardig” .
      Gelukkig ben ik van die bekrompenheid verlost .

Toen ik hier op het forum kwam bezat ik mijn eerste Porsche , een 911 3.2 Targa .
      Vandaar de naam 911-lover

En nu jullie ❗

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)
      • Mijn voornaam is Joeri, ik hou van de strip reeks JoeBar Team ( vooral het idee achter de strip ) en mij eerste Porsche is een 944 S2

Gooi die info samen en je krijgt JoeBar_S2 🙂

pff dat zou ik nu echt niet weten waar die naam vandaan komt … 😈

Allee dan … als een werVelWind (scirocco) ben ik gekomen naar het porscheforum …

andere mogelijkheden waren om onduidelijke redenen geweigerd :

– policewomanlover
          – GTRblackeditionlover
          – pinballwizardtiltlover

8)

mijn luitenant in de belgian army indertijd noemde me etieke
            vond dat wel leuk en is blijve hange

aha interessant allemaal, bon voor wie het wenst te weten

Jee een Porsche Weg rijden naar de 7de hemel

beetje pover ik weet het maar het is wel waar 😀

amai zware fout 😳

Anoniem

Reys……eerst 4 vd 10 letters van m’n vaders familienaam
                DEZE ook nog eens naar voor brengen 😉

Gewoon mijn voornaam en doordat mijn 1ste porsche een rske is 😉

Jol 178
                    Mijn initialen : JOrgen Lenaerts en mijn geboortedatum, 17 augustus.

Inderdaad ook niet echt ver gezocht… 👿

Eerste letter voornaam + achternaam. En als ik dit nu typ schaam ik mij lichtjes dat ik niet origineler ben geweest 😉

Toen ik zo’n 14 jaar geleden voor het eerst met forums begon op het Internet waren wij net aan het bouwen.
                        Ik was op dat ogenblik bezig aan de loodgieterij van ons huis en heb er niet beter op gevonden om mijn nicknaam toen maar “Plumber” te maken.
                        Sindsdien nooit meer veranderd dus is het vandaag nog steeds “Plumber” 8)

Ik had cabrio Ewout als naam kunnen nemen, maar ik was te lui om zo’n lang stuk tekst te tikken.
                          Vandaar dat het bij Ewout is gebleven.

Hier ook weinig spannends, initialen + het type van m’n eerste Porsche. Ondertussen zoals 911-lover ook kennis gemaakt met die “minderwaardige” Porsches, al heb ik daar eigenlijk nooit op neergekeken. Het was vooral de vrouw die de vormen van de 911 mooier vond (en je vrouw geef je maar zelden ongelijk 😉 ), vandaar eerst een 911.

Wim

Mijne omdat ik vanaf mijn rijbewijs al een ontzettend cabrio rijder was.
                              Was ook niet zo moeilijk denk ik. 💡

gd1

Ik wilde eigenlijk als forumnaam : Grote adelaar die hoog in de lucht neerkijkt op de ruiter op zijn zwarte merrie rijdend door het mooie groene dal… maar dat was een beetje te lang, 🙂 vandaar initialen.

Leuk verhaal Mushroom, heb inderdaad gedacht, waar komt die naam vandaan.

@991-lover: jammer dat je niet zo bekrompen bent gebleven 😉

Ik heb geen verhaal……….m’n ouders vonden het een leuke naam.

Heb het mijne hier laatst verteld…

Toen ik op internet kwam zat ik net in mijn flipperkast gekte.
                                    Mushroom is een Engels woord die ik cool vond klinken en bovendien een onderdeel van een flipperkast.

In de late jaren ’90 zelfstandig in bijberoep geworden en toen de firmanaam “Mushroom Amusements” genomen. Er is echter niets verdiend met flippers op café te gaan zetten dus de firma in bijberoep bleef vooral bestaan om mijn Makrokaart te kunnen behouden. 3-tal jaar terug dan min of meer verplicht “echt” zelfstandig geworden in de IT en na een paar maand te factureren onder de naam Mushroom Amusements heb ik er dan toch maar iets anders van gemaakt 😉

Ziehier de Mushrooms …

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.