Van Zweeden Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Van Zweeden Porsche

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      vraagje;Bij Van Zweeden Porsche,kan men daar de stukken bekijken,bedoel,is daar een showroom aanwezig ,en zo ja, is het de moeite om van mechelen ernaar toe te rijden,of moet ik me de moeite besparen?
      Grtz Pascal911.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • …ken Carnewal een beetje,heb er zijn rechterspatbord gekocht,zal er is
        langsgaan voor men xenonlamp.
        Grtz Pascal911

Reys en ik zijn tevreden klant van Carnewal, hij ombouw naar GT3 ,ik van rolkooi en binnenkort steekt hij een uitlaat bij mij…

Ok thx voor de tips.
            Kga er is werk van maken bij Carnewel in maarkedal,schijnt dat hij ook alles appart verkoopt.
            Grtz Pascal911.

Op ebay Duitsland bij 911teile staat een set originele bosch xenon lampen te koop voor 1220 euro. Zij verkopen ook los de koplampglazen voor de 993.
              Succes.

voor zover ik weet kan je het glas van een koplamp bij een 993 verwijderen toch?
                dus kan je de spiegel van je oude lamp netjes schoonmaken waardoor het verschil aanvankelijk nauwelijks zal opvallen. over een halfjaar, wanneer je nieuwe lamp zijn eerste steenslag achter de kiezen heeft, merk je geen verschil meer.

…probleem is,1 xenonlamp is volledig intact,dus mss beter 1 okkazie-xenonlamp
                  zoeken,want als ik 1 nieuwe koop dan heb ik verschil met de oudere,daarom heb ik me laten wijsmaken dat ik beter 2 nieuw koop.wat denken jullie?
                  Grtz pascal.

lijkt me ook behoorlijk prijzig. Toen ik onlangs aan Jacquemond de prijzen vroeg voor die Absolute ombouwkit, rekende hij voor de beide (nieuwe!) 997 voorlichten, plus 2 mistlichten en sidemarkes 1200 euro aan, 19.6% Franse BTW inbegrepen! Dus… (en 850 euro voor de twee 997-2009 led tail-lights, ook weer 19.6% btw in)

Misschien is er een vergissing in het spel??

Thx Karma,

Heb mailtje teruggehad van Van Zweeden,ofwel ben ik niet mee
                      met de prijzen ofwel denken dat we dom zijn.
                      ziehier men mailtje na men vraag voor stukken.

Beste Pascal,

Xenonlampen kost € 700 ex p/st
                      Houder kost € 13 ex nw
                      zit niet bij xenonlamp
                      lichtbalk achteraan kost € 375 ex nw

Lampen kosten meer dan bij Porsche dacht ik…enz…

Zelf stukken gaan halen bij Domenicus van DSP in Friesland .
                        Correcte mensen , super vriendelijk en goede prijzen .
                        Het is wel een eindje rijden .
                        En best even bellen of ze de stukken hebben liggen .
                        zijn ook een Porsche afbraak zonder showroom

Thx voor jullie hulp,kzal is mailtjes sturen naar deze garages,
                          en dan kan eindelijk men porsche naar de schuurder en spuiter:)
                          Pascal911.

kan de meeste zaken enkel maar beamen: heb zowel met Van Zweeden als met Mario van Van Kessel al ervaringen gehad die positief zijn; doch zijn inderdaad interessante adressen om goedkoper stukken te gaan halen die je via mail of telefonisch besteld hebt, maar een snuisterijenkabinet of mooie showroom moet je niet verwachten: je staat letterlijk aan een afhaalbalie om je stukken af te halen.

Pascal911 schrijft:

…Mss andere sugesties dan?:)

van kessel in deurne (NL) al geprobeerd?
                              is ook eerder een handelaar in onderdelen en geaccidenteerde porsches dan dealer met showroom, maar voor wat je nodig hebt hoeft dat niet, toch? ik heb er met Mario eens contact gehad. nette jongeman met kennis van zaken.

Wim

Zijn jullie bij Rob geweest of bij zijn broer, want daar zit veel verschil in. 😆
                                Rob heeft een mooie showroom, en handelt veel in het buitenland met onderdelen.
                                Als wij iets nodig hebben gaan we meestal naar daar.
                                Staan verder veel afbraak en total los gereden auto’s.

Maar wat verwacht je soms van iemand. 😕

Aders even bellen naar Rob voor wat je nodig hebt, en koffie kun je dan in het passeren ook bij ons krijgen. 😉

len

FG porsche in Zaffelare bij Lokeren heeft ook tal van tweedehands onderdelen in stock. Verwacht echter geen mooie showroom maar ook eerder een autokerkhof.

…Mss andere sugesties dan?:)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.