Vanaf 28 april één week Duitse Eifel

Home Forum Porsche Uitstappen Vanaf 28 april één week Duitse Eifel

• Maker
    Discussie
  • De plannen zijn veranderd. WillemB legt verderop uit wat het allemaal is geworden en waarom

We, Marco 3.2(lid pf.nl), WillemB en TS hebben besloten dat we weer gaan dit jaar. Dat is voor sommigen van ons de derde keer dat we dit doen!
    Wij zijn afhankelijk van schoolvakanties, dus de vertrekdatum wordt 28 april(of 27 april in de avonduren).

Wat gaan we doen:
    – we rijden in 1 of 2 dagen richting eindbestemming: dit wordt een camping met stacaravans aan de kust van Italië of in de bergen van Oostenrijk. Dit bepalen we met degenen die zich eventueel nog bij ons willen voegen. Weet je toevallig een groot huis dat te huur is voor een schappelijke prijs, dan is dat uiteraard ook een optie.
    – de opzet is dan, na aankomst met elkaar(je kan uiteraard ook een dag later aankomen), om daar een aantal mooie routes te rijden en je te vermaken overdag. Maar er is geen enkele verplichting. Wil je alleen op stap, dan doe je dat.
    “De kustweg voorbij Genova leidt door talrijke tunnels uiteindelijk naar Cinqe Terre”.
    – heb je behoefte aan alleen maar rust, dan kan dit ook, maar er gaan in ieder geval 2 jongens mee van 9 en 10 jaar. Wil je geen kinderen om je heen, dan moet je nog even goed nadenken of je wel mee wilt.
    – de afgelopen jaren was het zo dat er een gezamenlijk ontbijt was en het avondeten ook samen werd genuttigd.

Interesse of vragen: meld het via pm of in dit draadje.
    Wij zouden het leuk vinden als de groep wat groter wordt dan 2x een Porsche.

Kleine impressie van vorig jaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Na diverse aanmeldingen te hebben gehad, blijven er uiteindelijk toch maar 2 over. Vandaar dat wij (WillemB, Sigrid en Marco 3.2 alle NL PF-ers) vandaag hebben besloten wat dichter in de buurt te blijven, namelijk de Duitse Eifel

Dit gebied leent zich uitstekend voor ritten over met name bochtige wegen en we kunnen ook de Autobahn nog opzoeken :driver: . Voor een
      voorbeeldje van een route ➡ http://gpstracks.nl/motorroutes-duitsland.php?id=3839

Wij hebben een luxe bungalow op dit http://www.parkgerolstein.com/nl/park besproken. Dit park ligt op maar 35 km van de Ring :respekt:

Als er nog (nieuwe) geintresseerden zijn die graag mee willen dan ben je van harte welkom, vanwege de reisafstand (ca 2,5 uur vanaf Antwerpen) kan natuurlijk een midweekje ook.

Wij vertrekken zaterdagochtend 28 april en gaan vrijdag 4 mei weer richting huis.

Voor de rest is het als in het openingstopic beschreven, lekker doen waar je zelf zin in hebt

Wie zich bediend van de “de waarheid” geeft blijk van grote wijsheid. De princiepjes evalueren met de omstandigheden.

Bij waarheidsinterpretatie is kennis van de eigen subjectiviteit een groot goed, want hierdoor kan men verijdelen dat de wens de vader wordt van de gedachte. Deze poging tot onpartijdige afstandelijkheid heet in de wandeling “objectief”.

:music: :driver: :music:

Als je graag wilt dat ik het hele verhaal van vorig jaar hier op het forum zet Marcel(Blindstra), dan heb ik daar geen enkele moeite mee. 8)

Gelukkig hebben we de foto’s nog. De rest is historie…..

Nou doe je best…althans, je vrouw in dit geval om verlof te krijgen 😉

aargh, ik vrees dat mijn vrouwtje (hoogzwanger tegen dan) geen verlof kan krijgen op haar werk.

Dit valt net in de week dat we onze 5e huwelijksverjaardag vieren, zou zo fantastisch zijn 🙁 🙁 🙁

zal eens kijken of ik nog iets kan regelen

Die heb ik pas na afloop op een ordinair papiertje voor je. Sorry, niet zo high-tec 😳

Ik kan niet mee maar ben wel geïnteresseerd in de route. Moest je deze hebben via Garmin en je wil ze delen wil ik ze wel. :happy: :happy:

[quote=”JoeBar_S2″ post=92203]In. Belgie is er dan geen schoolvakantie.

De paasvakantie eindigt op 15 april.

Gewoon ter info.[/quote]

In NL is de paasvakantie al jaren geleden afgeschaft.
                      Nu is het altijd 1 of 2 weken, eind april. Daarin valt dan o.a. Koninginnedag, doden herdenking, bevrijding vieren.
                      Dat werden anders te veel losse dagen die nu allemaal aan elkaar zijn geplakt.

[quote=”Funny” post=92209]Ziet er leuk uit .
                        In die periode al iets anders gepland .Indien ik het vroeger had geweten dan was ik mee gegaan .[/quote]

Beetje schuiven in de planning 💡 Jij dan.

Anoniem

Fantastische streek!

Heb het daar ook al allemaal afgereden, jammer genoeg niet met de Porsche maar met een andere ‘snelle’ (huur)wagen.
                          Cinqe Terre kan ook per spoor…maar dat is zowat het stomste wat een autoliefhebber kan doen!
                          Het enige negatieve dat ik van die trip onthouden heb is mijn domheid de Porsche thuis te hebben gelaten 😥
                          ‘t Zal zeker plezant zijn!

Ziet er leuk uit .
                            In die periode al iets anders gepland .Indien ik het vroeger had geweten dan was ik mee gegaan .

In. Belgie is er dan geen schoolvakantie.

De paasvakantie eindigt op 15 april.

Gewoon ter info.

Schitterend en ik ben echt jaloers .
                                Helaas kunnen we niet mee vanwege het werk 😥
                                Wij hebben ons (enigste) verlof in juli

Wij plannen van zaterdag tot zaterdag….ofwel zaterdag vertrekken richting Italië en zaterdag weer naar huis.
                                  Vorig jaar was de bestemming ruim 1100 km vanuit huis en hadden we om, ik meen, 5 uur bij de Duitse grens afgesproken en waren in de loop van de middag op de plek van bestemming.
                                  ‘s Avonds in bed lagen we wel wat na te trillen van al die km’s.
                                  De eerste uren autobaan in DL zijn nl ideaal om km’s te maken als het zo stil is. Gas geven en gaan 😉
                                  Maar je kunt ook minder dagen meegaan als dat te lang is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.