Vandaag 31-05, dagtrip Eifel

Home Forum Porsche Uitstappen Vandaag 31-05, dagtrip Eifel

• Maker
    Discussie
  • All,
    We knallen met een aantal 911’kes richting de Eifel vandaag. Gisteren laat pas besloten.
    Wie aan wil sluiten. Tankstation ‘t Haasje, A2, Maarheeze (NL), 09:30 verzamelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Je kan ze op CDkrijgen…dan heb je de kaart op PC en kan je ze uploaden naar een SD…echter dan gaat ze maar in één toestel
      Of je koopt ze ineens op microSD met adapter en dan gaat ze in elke Garmin met routenavigatie…je moet dan wel je toestel aansluiten op de PC om met het programma Basecamp (gratis) op je PC te kunnen werken.

Je hebt PB

Heeft een micro sd kaart ingang.
        De Garmin Nuvi 1390T
        Zal er me is in gaan verdiepen. Als die routekaart ook een micro SD zou zijn 😀

Dat hoeft niet hoor.
          Enkel een sd kaartingang is ok.
          Als je wil mag je de mijne effe uitproberen

Dat ziet er vet uit. Bedankt alvast, ga ik me is in verdiepen. Heb al een Garmin maar helaas kan ik er geen routes inzetten.

Schaf je een garmin aan en de onroute motorkaart…. http://www.anwbmotor.nl/webshop/onroute-motorkaart-midden-europa-20132014
              Nooit meer route’s zoeken….gewoon een plaats intikken en vertrekken.
              Altijd over de mooie kleine wegen
              .http://www.youtube.com/watch?v=dJl22-8XYDM

Ff googlen op eifel routes. Motor clubs hebben vaak routes op hun website staan. Pb me anders ff, dan stuur de route die we deels hebben gereden, erg leuke route.

Dit weekend in de Belgische Eifel overnacht. (was naar de world series by Renault geweest op Francorchamps)
                  Was een ontdekking, de Belgische zijde dan, in de Duitse was ik al een keer geweest. Enig id waar ik wat meer info over leuke routes in die streek kan vinden? Zowel de Belgische als de Duitse dan.

XXX

Het Dopey, maar wel een foto hé, dus ‘t bewijs is geleverd :happy:

Lekker gehoorzaam! 😉 en dan ook maar 1fotootje en geen woorden :sarcastisch

Ik was er ook wel graag bij geweest, nog niet veel gereden ginder en al helemaal niet met de *porsche

ImageUploadedByTapatalk1401687289.285316.jpg

XXX

Hé Kappi, ‘t was goed, moeten we het daar mee stellen? Geen foto’s?
                          :think: :think:

Het was goed!

Potver, te laat, ga sebiet ook met die van ons een toerke doen

Veel plezier daar mannen de Eifel is :up: om te rijden.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.