vandaag eifel vangrail

Home Forum Porsche Uitstappen vandaag eifel vangrail

• Maker
    Discussie
  • vandaag voor eerste keer met Porsche in regen nat wegdek ik weet nu wat een 911 is
    en dus ja op de vangrail
    :bounce:

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Das lullig Harry, maar de bolide is in goede handen bij jou, dus zal wel weer goed komen, gelukkig ben je zelf ok, wel ff schrikken zeker? Vangrail en niet te snel klinkt als een goed op te lappen blikschade. Blijft zwaar balen tuurlijk, maar beter een leermomentje met lage dan met hoge snelheid!

De Elf op droog of nat wegdek, dat zijn 2 totaal verschillende wagens. Met name levensgevaarlijk bij de eerste regen na een tijdje droog. Alle olie en rotzooi gaat op het wegdek drijven (oliefiltertje) bij het eerste regenbuitje, is Xtreem linke soep, zekers met zomer sloffen!!

Had het er vorige week met de Anwb auto ambulance (Jeep stukken) man over wanneer zij het druk hebben: herfst (blaadjes), laag staande zon (voor- en najaar) en de eerste regenbuitjes na een tijdje droogte … o ja, hij had ook nog wat opmerkingen over P’tjes en Mercedessen, …, ik heb m’n klep maar gehouden …

Maar je had 2x problemen, ook met droog wegdek? Is het loopvlak van je banden nog wel in orde na het eerste schuivertje? :wtf:

shit jong, hopelijk valt het allemaal nog mee

Damn !

Niet goed .. 😥

dit is minder leuk nieuws, hopelijk komt alles in orde
              heb je eventueel een foto van de schade ?

Blijft een leip ding zo’n 911 😥
                Sterkte!

Oei hoop dat het allemaal meevalt

Oei, veel schade??? 🙁 🙁 🙁

Aiiii!

glad wegdek en weg was die achter het ging niet hard was voor mij de eerste keer dat ik hem met nat wegdek reed
                        vanmorgen op de ring was het droog en ging ik hard
                        schoof ie achter ook weg maar kom ik hem op de baan houden
                        maar nu niet ben dus wat wijzer geworden vandaag
                        :drink:

Heb ook schrik als het regent. Jammer voor je wagen hopelijk vallen de kosten mee he

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

PDS

Oei :bounce:

Het klinkt cliche … Maar als je zelf niks hebt ….

Wat is er juist gebeurd ? Uitgebroken, aquaplanning, … ?

Ik rij met de gt3 ook nooit in de regen of op nat wegdek (zeker niet met die semi-slicks)

😕

Dat is geen goed nieuws, hopelijk is het niet te erg!

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.