Vandaag was het zover…

Home Forum Zeverhoekje Vandaag was het zover…

• Maker
    Discussie
  • Moet ik nu een taart halen ?

Gezien de camera nog in de wagen lag even vastgelegd…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • [quote=”Audiotronics”:3uhsjuqp]Als ik zo verder blijf rijden ga ik ook sneller dan gedacht aan de 100.000 km geraken. Milj… bijna 11.000 km op nog geen 3 maanden. En met de CLK deed ik maar 15.000 km op één jaar. Denk iets voor de weekdagen te gaan aanschaffen 😆 .[/quote]

Waarom?
      Zo heb je er tenminste plezier van!

Porsche is gemaakt om mee te rijden hé

Als ik zo verder blijf rijden ga ik ook sneller dan gedacht aan de 100.000 km geraken. Milj… bijna 11.000 km op nog geen 3 maanden. En met de CLK deed ik maar 15.000 km op één jaar. Denk iets voor de weekdagen te gaan aanschaffen 😆 .

Doet me denken aan de Porschedays waarbij Koen zijn 968 niet met de snuit naar voor parkeerde. De parkingwachter maakte een opmerking en vroeg om hem te draaien, maar Koen zei : ale hij staat toch in lijn met de andere motoren.

Ik heb binnenkort 200.000 km op de teller en hij gaat nog als de beste. Zal er moeten aan denken voor een foto.

Als ze achteruit rijden dus? 8)

Pas op, dat zijn dus best wel heel goede wagens hé (eens je alles hebt omgedraaid)

😆 😆 😆

Oei nog zo ene met nen totaal foutief in elkaar gestoken wagen 😆

Ale gaan we weer die toer op ?? 😀

Zijn motor hebben ze trouwens ook ergens heel onconventioneel geplaatst hé 😆 😆 😆

Dacht eraan maar durfde het niet te schrijven 😆

[quote=”Setakira”:3erscr28]Bij Koen staat de km teller en toerenteller andersom 🙂 [/quote]

Verkeerd zeg maar 😆

Bij Koen staat de km teller en toerenteller andersom 🙂

Toch wel .
                            Jammer genoeg een tijdje geleden ook gebeurd 😥

Mooi, je wagen is dus eindelijk ingereden 😆

Anoniem

Nee Stef, taart moet niet (maar mag altijd).
                                Wij zijn hier allen reeds héél tevreden dat je een gratis vat geeft. 😈

ik over een paar kms… 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.