vandalisme

• Maker
    Discussie

• kraven
    Deelnemer

OK … m’n 944 is volledig carrosserie gevandaliseerd
      Ruiten allemaal ingeslagen, klaplichten ingedeukt, driverdoor ingedeukt, spiegels ni eraf maar wel kapot, 1 band plat, riutenwissers kapot , benzineklep eraf getrokken, andere deuken in carrosserie, Ik heb telefoonvelgen, de auto is van 1985, type 2 beige interier, sperdiffr 80%, motorisch perfect en rijdt nog, grijs-champagnekleur… 2.5cc en soundsystem van porsche…
      Wa kan ik daar nog van krijgen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • aaah da is heel goed om horen hopelijk krijgt em een effectieve straf[cel en vergoeding]

Aha!
          En nu? 😉

Vandaal is gevat paar dagen geleden…
            😈

Groot gelijk da get nie opgeeft
              tis een echte schande
              ik heb zelf ook een 944 en kzou der ook hart van in zijn
              maar de flikken zouden hem niet moeten zoeken want hij zou al lang tussen mijn klauwen hangen

hey,

Heb ook men voorruit moeten vervangen, en heb deze gevonden bij
                een bedrijfke in boortmeerbeek. (ben even de naam kwijt)
                Voorruit kostte 215 euro (zonder ingewerkte antenne)
                met ingewerkte antenne was het 415 euro dacht ik.

Heb ook een type2 van 85 😉

succes!

Allez, dan toch nog een positieve noot 8)

De kogel is door de kerk! Ik ga hem in beige laten spuiten zoals m’n interieur en dan de martini strepen mét logo aanbrengen over m’n 44 , en ik heb nu een box gevonden ni ver van m’n deur, afgesloten met sleutel en in een doolhof van garages dus niemand zal hem nog vinden en zelfs als ze binnen geraken gaan ze toch nooit door de poort geraken met extra securityslot. Ik ga er echt een superbolide van maken en in volle glorie deze zomer mee rond toeren!
                    Ook veel dank reeds aan Mclusky voor z’n symphatieke aanbod, bedankt..
                    Foto’s gaan zeker! volgen…
                    Groetjes Bart 😉 😀

Zo, dat schiet op.

Hier zijn natuurlijk geen woorden voor. Alleszins nog best jouw Porsche dan jij zelf dan maar. Al blijft het enorm pijnlijk (emotioneel en financieel).

Hopelijk wordt hij gevonden ❗

ruiten reeds hersteld… ik ga hem volgende maand herspuiten … foto’s volgen!!!

ooow dus je weet wie het geweest is, dat moet wel heel frustrerend zijn … 😕 shock:

veel succes met de herstellingswerken!

In ieder geval bedankt voor jullie reactie’s, geeft me een beetje moed om terug aan het opknappen te beginnen…
                            Ik heb alle ruiten gevonden behalve een voorruit…
                            Ik heb voor een volledige koffer 150 eur betaald, voor de 4 zijramen 200 eur. Koffer met nog werkende ruitenwisser…
                            Mocht er iemand nog een voorruit weten liggen Type 2 dwz na juli ’85…

Tja, de wagen stond geparkeerd in een privégarage waar ik 87 eur per maand voor betaal, elektronische poort met magneetkaart.
                              Waarschijnlijk heeft de laffaard gewacht tot er iemand buiten reed en die poort gaat natuurlijk pas een minuut later naar beneden terug.
                              En dan … tja de rest kan je zien op de foto’s hé…
                              Die persoon is een ontsnapte geïnterneerde van de gevangenis van Antwerpen, die mijn partner reeds 2 jaar stalked en mij en onze vrienden bedreigd dat het een mooie lust is.
                              De opsporingsdienst is nu al 2 weken op zoek en NOG altijd is hij niet gevat.
                              Als 😈 IK 😈 hem tegen kom lever ik hem persoonlijk af op het commisariaat…

Wat ik hier zie, grenst aan het ongelooflijke. Absoluut schandalig en onbegrijpbaar dat zoiets gebeurd. Het deed me pijn in het hart dit te zien, dat iemand zomaar een mooie Porsche zo kan vernielen. En dan waarschijnlijk nog gewoon ‘voor de fun’. Hiermee raak je de eigenaar héél diep in zijn hart en ziel…. 😥

Ik hoop dat de flikken de dader héél vlug oppakken en dat die zak kan betalen tot de laatste eurocent voor de reparatie….

Maja, een 2-tal jaar geleden is er bij mij in mijn huis/winkel ook ingebroken. Vitrineruit ingeslagen, 4 laptops gepikt, enkele TFT-schermen en nog wat klein materiaal. Grote materiele schade EN emotioneel… Ge houdt daar een schrik aan over… Ze zijn ongewenst binnen geweest, versta je?

Enkele weken later werden de daders gevat: 3 junkies van 18 en 19 jaar. En ge kent dat wel: komen uit kansarm gezien en blablabla… gevolg: ik kon zelf voor de schade opdraaien.

[quote=”FlatSix”:1bm361di] Stond hij soms op een afgelegen plaats, anders toch eens rond vragen of er geen getuigen zijn, en zien of er geen camera’s opnamen gemaakt hebben. Hoop dat de dader gesnapt wordt.[/quote]
                                  ja dat wou ik ook vragen, waar stond hij? op je oprit in je straat ergens anders in een straat int stad in een buitenwijk op een openbareparking??
                                  Was jouw wagen de enige die gevandalizeerd is of waren er nog auto’s?

Schandalig, zou voor minder kwaad worden, je spaart tot je iets vindt wat je aanstaat en dan komen ze dit kapot maken, waar is het respect voor andermans eigendom gebleven. Stond hij soms op een afgelegen plaats, anders toch eens rond vragen of er geen getuigen zijn, en zien of er geen camera’s opnamen gemaakt hebben. Hoop dat de dader gesnapt wordt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.