vandalisme

• Maker
    Discussie

• kraven
    Deelnemer

OK … m’n 944 is volledig carrosserie gevandaliseerd
      Ruiten allemaal ingeslagen, klaplichten ingedeukt, driverdoor ingedeukt, spiegels ni eraf maar wel kapot, 1 band plat, riutenwissers kapot , benzineklep eraf getrokken, andere deuken in carrosserie, Ik heb telefoonvelgen, de auto is van 1985, type 2 beige interier, sperdiffr 80%, motorisch perfect en rijdt nog, grijs-champagnekleur… 2.5cc en soundsystem van porsche…
      Wa kan ik daar nog van krijgen?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • [quote=”kraven”:zddg2ylv]beste vrienden,
        sorry vr de hevige reactie maar m’n 944 is m’n schatje!![/quote]
        ik denk dat er nog vele zijn die juist het zelfde zouden reageren:)

beste vrienden,

het gaat me veel geld kosten maar ik laat me niet kennen , mijn maatje gaat gemaakt worden en ik ga julie de foto’s ook laten zien ik ga ervoor en als hij gepakt wordt, naam is bekend, zal ik hem de foto’s sturen als hij terug in glorie staat, en als ik hem vroeger pak als de flikken dan zal hij slechter af zijn … Porsche rules 4ever x
          sorry vr de hevige reactie maar m’n 944 is m’n schatje!!

en dan klagen de vandale dat ze worden inelkaar geslagen door de eigenaar…

Triestige zaak
              Echt laf zo iets

Schandalig! Wordt je toch gewoon woest van zeker!

probeer eens met de fotos tussen te plaatsen…

ik vrees als je hem compleet verkoopt enkele honderden euros, als je hem in onderdelen verkoopt en veel geduld hebt met wat geluk een 2000 euro ?

volgens mij is het beter hem te repareren (zoveel mogelijk zelf doen)
                        de onderdelen van de 944 die bij jou gevandaliseerd zijn zijn gelukkig niet heel duur, enkel het carrosseriewerk hé… en de lak uiteraard…

Kon de vandaal niet gevat worden ? anders kan hij de restauratie betalen…

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.