vast sleepoog vooraan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 vast sleepoog vooraan

• Maker
    Discussie
  • Heeft een 924s een vast sleepoog vooraan?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”cabrio wim” post=125196] en een 924 heeft voor een vast (dacht ik al foto te zien van Olaf) [/quote]

😯 … je hebt helemaal gelijk … Ik zie nu ook dat oogje uitsteken :coolness:

Bedankt voor de reacties. Ik ben niet zeker in geval het een geschroefd oog was of deze nog bij de auto zit. Het zou anders eens onaangenaam kunnen zijn bij het takelen 😉

Wim

Heb even het 924 forum geraadpleegd, en een 924 heeft voor een vast (dacht ik al foto te zien van Olaf) en achteraan een geschroefd.

Pas vanaf de 944 afneembaar, aldus het 924/944 forum.

Volgens mij is het gelijk aan de 944 – en moet je voorin de bumper een oog draaien.

1 van die zwarte “stoppen” van de bumper af schroeven

… en het oog (dat normaliter bij het boord-gereedschap zit) daar in draaien ..

Een 944 heeft het schroefgat voor sleepoog in de rechter bumperstoter vooraan, 1 vijsje los en rubber verwijderen. Weten natuurlijk niet ofdat wij met deze info hebben geholpen.

924 S zijn laatste 924 met 944 motor.

Wim

Geen idee of die dat heeft. 😳

Dit had ik graag geweten wanneer ik donderdag mijn 924S moet gaan ophalen ivm het optrekken op de aanhanger.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.