VCDS TWEAKS MAAR DAN VOOR PORSCHE

Home Forum Porsche Talk VCDS TWEAKS MAAR DAN VOOR PORSCHE

• Maker
    Discussie

• IVAN DE MUYNCK
    Deelnemer

Weet iemand of het mogelijk is om zoals bij AUDI (VCDS) tweaks te doen op de nieuwste Porsches?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Dan is er eindelijk een autobouwer dat via een aanpassing van wat software de autorijder wat geld wil laten besparen en dan is het ook niet goed :mrgreen: :bounce: :bounce:

LOLROFL
          roflmao-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.gif

Dat kan je vinden in de handleiding onder hoofdstuk “sjoemelsoftware” :popcorn:

[quote=”Harley G” post=237224]VAG-Com Diagnose Software[/quote]. Inderdaad, via je diagnose software zoals bij de andere VAG merken bepaalde instellingen aanpassen, zoals gordelsignaal uit, stop start uit etc….

Troost je Sensa, mijn daily is een audi, maar ik weet ook niet waarover dit gaat 😉 😉 😉

VAG-Com Diagnose Software

Euuhhh ja, maar ik snap het nog altijd niet :think: :bounce:

:think: jij rijdt toch met zo’n VAG traktor Sensa ? :popcorn:

Vergeef mij mijn domheid, maar … Waar heb je het precies over? :engeltje:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.