veel km maar toch de goedkoopste 997 turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop veel km maar toch de goedkoopste 997 turbo

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”Delnoy” post=117518]Mooi ding. Heb alleen altijd wat moeite met de afgeplakte kentekens. KM stand vind ik niet zo’n probleem mits de onderhoudshistorie maar klopt. Wel goed laten nakijken voor de koop. Je weet maar nooit.[/quote]

Klopt, heb in het verre verleden voor “weinig” een 911 gekocht en vond na een aantal maanden een paar olie ververs papiertjes met een héél andere km stand ruzie
      Was niebest kanikjezeggen 😳

[quote=”icebox997″ post=117745]
        mooi op foto maar realiteit was HEEL anders :([/quote]

Zoals bij zovele dus! ruzie ruzie ruzie

foto’s zeggen ook niet alles eerst zien
          ben er ook eens gaan kijken naar een 996
          mooi op foto maar realiteit was HEEL anders 🙁

[quote=”PVB” post=117553]Bij Geurts Car Center zag ik vanmiddag ook ééntje, een 991 cabrio…. voor maar 103.000Euro en 10.000KM op de teller… :driver:[/quote]

Ik denk dat dezelfde ook bij Porsche Hermens te koop staat. Enkel de prijs verschilt.

tziet er mij maar een track sletje uit… gezien de ingebouwde laptimer enzo…

edit: oeps ff miskeken, tis nen stinger dus…

Luc, moeten we nu verstaan dit je binnenkort drukgevoed gaat rijden? 😆

997 Turbo is ferm aan het zakken in prijs, weet er enkele staan voor eind de 40k en begin 50k met minder dan 100.000km :wtf: :wtf: :wtf:

Bij Geurts Car Center zag ik vanmiddag ook ééntje, een 991 cabrio…. voor maar 103.000Euro en 10.000KM op de teller… :driver:

Mooi ding. Heb alleen altijd wat moeite met de afgeplakte kentekens. KM stand vind ik niet zo’n probleem mits de onderhoudshistorie maar klopt. Wel goed laten nakijken voor de koop. Je weet maar nooit.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.