Veilige porsche 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Veilige porsche 911

• Maker
    Discussie
  • Vanaf welk type porsche 911 kan je naar hedendaagse normen van een echte veilige porsche spreken?

(dus stel: ongeval: vanaf welk jaar ben je ‘goed’ beschermd onder normale rijomstandigheden)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Erg jammer van die carrosserie (zeker als je weet wat sommige stukken kosten), maar als je goed kijkt zie je op 3 min 50 sec en op 4 min 0 sec, dat de motor er toch uitgehaald is. Zo redden ze toch nog het hart van deze 911 om een ander ooit te reanimeren.

[quote=”Setakira”:bngxwvki]Een plofzak is dat van iemand die al een paar jaar niet meer gemogen heeft? 8) [/quote]
        😆 😮
        Nice one Seta

Om een idee te hebben hoe sterk zelfs de oude zijn:
        http://www.snotr.com/video/660
        Ik ben een fan van Jeremy, maar hier heeft ie punten verloren

Veiliger sowieso met plofzak, qua baanligging: neem maar een Carrera4, ik ben met mijn 1977er geslipt op een dieselplas in een bocht: de eerste hindernis (2 tegenliggende vrachtwagens) nog kunnen ontwijken, daarna was er geen houden meer aan.
        Maar, da’s bijna vergeten, nu nog 2 Fuchsen 16 op 6 en 7 vinden…

Wim

😆 😆

Plofzak > Nederlands / Vlaamse benaming voor airbag, dit volgens programma tien voor taal. 😉

Een plofzak is dat van iemand die al een paar jaar niet meer gemogen heeft? 8)

Wim

Sluit mij aan bij Porschke, en ze zijn nog iets veiliger geworden vanaf de plofzak in de 964. 😉

elke porsche 911. Ongelooflijk sterke wagens, vooral zijdelinks hebben ze goede dwarsbalken zitten die al een serieuze klop tegenhouden. Rechtdoor hoop ik dat je niet onder een camion ofzo terchtkomt want door de lage hoogte van zo’n wagen durf je snel ergens onderschuiven

Porsche type 993 tot de 997.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.