Veiligheid Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Veiligheid Porsche

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Mijn vraag is niet hoe veilig is een Porsche maar hoe veilig is de omgeving voor mijn Porsche.

Moet de wagen nog speciaal beveiligd worden tegen diefstal?
      Lopen ze meer of minder gevaar om gestolen te worden dan de doordeweeks GOLF?
      Extra verzekering nemen?
      Extra kettingen, stuurstangen, versnellingspookblokkeerders installeren telkens je hem paar minuten alleen moet achterlaten…

Cabrio riskeert meer om gestolen te worden of niet?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • [quote=”Guy911″:hvgaaq8w]RSR , Luc , help me eens onthouden om ook zo’n startonderbreker in te bouwen bij mijn volgende bezoek !
        lijkt mij een simpele en interessante manier om te beveiligen .

ik had ook een alarmsysteem welke constant afging , vooral als ‘t regende
        of na de carwash 😯 😯

gans de troep eruit gegooid 😈

ps een Duitse scheper in de auto is ook effectief ! 😉 😉 [/quote]

Voor de dierenvriendn onder u. Een efficiënte manier om te beveiligen is een slang op de zetel laten liggen. Rustig beest, geniet van de warmte in de wagen en schrikt goed af. Zelfs al is het geen gevaarlijk exemplaar.

Werkt echt. Zelfs als wagen niet vast is!

http://home.zonnet.nl/gpsnavigatie/gps- … k.htm#(gsm )

dit ziet er niet slecht uit en prijs ook wel ok.

Kan zelfs nog goedkoper
          http://www.budgetcom.nl/product_info.ph … anner_id=4

Iemand ervaring mee?

http://home.zonnet.nl/gpsnavigatie/gps- … k.htm#(gsm )

dit ziet er niet slecht uit en prijs ook wel ok.

Kan zelfs nog goedkoper
            http://www.budgetcom.nl/product_info.ph … anner_id=4

Iemand ervaring mee?

Anoniem

[quote=”Setakira”:ul8mhy1r]Ik denk dat een schoonmoeder beter is voor het interieur dan een hond[/quote]

…..als ze niet incontinent is toch

gr
              Dakke

Ik denk dat een schoonmoeder beter is voor het interieur dan een hond

OK Guy911 ik zal zorgen dat mijn schoonmoeder hier klaar staat 😀 mrgreen:

Anoniem

of een schoonmoeder 😉 )
                    maar dan word het voor u ook gevaarlijk hé 🙂 )

RSR , Luc , help me eens onthouden om ook zo’n startonderbreker in te bouwen bij mijn volgende bezoek !
                      lijkt mij een simpele en interessante manier om te beveiligen .

ik had ook een alarmsysteem welke constant afging , vooral als ‘t regende
                      of na de carwash 😯 😯

gans de troep eruit gegooid 😈

ps een Duitse scheper in de auto is ook effectief ! 😉 😉

thanx voor de tips, een starteronderbeker ga ik zeker al laten plaatsen

Anoniem

Je kan je zo goed en kwaad als het kan beveiligen tegen diefstal maar tegen jaloezie bestaat helaas nog niets. Heb al meerder malen gehoord dat Porsche wel een hoog “vandalisme”factor heeft. Effe krasje zetten, dakje snijden, bandjes prikken etc.

@mark
                          986

ik zit met een alarm dat sowieso al constant irritant en ambetant doet….

Join the club…heb al veel zin gehad de boel UIT te bouwen

gr
                          Dakke

Anoniem

ik zit met een alarm dat sowieso al constant irritant en ambetant doet….
                            Dan een garage met afstandsbediening, alarm met code en sleutel, camerabewaking gelinkt aan het alarmcenter. Garage is ook niet bij de woning, heeft voor en nadelen natuurlijk (ik woon in antwerpen city).

ik ben ooit een porsche verloren door diefstal, daarna heb ik in mijn porsches steeds een dubbele startonderbreking laten plaatsen , dit is idd niet duur en heel effectief, daarna werd er namelijk twee keer ingebroken in de wagen met de bedoeling hem te stelen maar ie werd niet meer gestolen… de schade bleef meestal beperkt tot een raam…

Ik probeer nooit mijn P mee te nemen als ik weet dat ik hemergens moet achterlaten waar een kans betsaat dat er ingebroken wordt. En als ik er niet bij ben , dan heb ik hem steeds op een goed zichtbare plaats staan en als ik al geen zicht op hem heb ga ik elke 15 minuten kijken 😕

Ik ben helaas te bang , met de mentaliteit van tegenwoordig 😥

[quote=”Guy911″:1ep2p4io]ik gebruik altijd zo’n rode stuurstang , is supergemakkelijk te installeren en weer weg te halen en schrikt volgens mij toch serieus af .

ofwel een heel luide uitlaat installeren , dan hoort ge hem altijd starten ! 😛 P [/quote]

Dat van die uitlaat is wel waar 😈 , je bent snel wakker en de buren ook 8)
                                  Maar zo een stuurstang is ook wel O.K. maar je kan een start onderbreker monteren in je wagen en dat kost echt niet veel.

Luc

ik gebruik altijd zo’n rode stuurstang , is supergemakkelijk te installeren en weer weg te halen en schrikt volgens mij toch serieus af .

ofwel een heel luide uitlaat installeren , dan hoort ge hem altijd starten ! 😛 P

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.