Veiling exclusieve sportwagens

Home Forum Zeverhoekje Veiling exclusieve sportwagens

• Maker
    Discussie

• Jim Verbist
    Deelnemer

Kijk, geniet en neem een zakdoek tegen het zeveren 😀
      Even op een paar wagens mee in de running geweest (512TR – 964 Turbo 3.6 en nu nog even de 9932S) maar de prijzen blijven maar drastisch omhoog gaan 🙁

https://vavato.com/nl/#!/auctions/56d6a227b6c0c

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • De CS voor 140
        De RS voor 137
        De 944 voor 57

Enz

Is gegaan voor 64 + kosten…

J

Ik had niet gezien dat er ook nog bij zaten die nog niet in Be waren.
            Daar moet dan nog BTW op (als ze van buiten de EU komen), maar er zijn er ook waar de BTW alleen op de veilingkost moet betaald worden.

En die ’72, als die echt matching numbers is, dan lijkt me de prijs nog altijd laag genoeg, zelf met een recent dashboard, en andere toevoegingen.

Tis idd lastig om vanop de foto’s alleen een oordeel te vellen, zonder de wagen in het echt gezien te hebben.

[quote=”G-man” post=233221]… Wie zei dat er geen koopjes meer te vinden zijn? Als die 72er een echte is dan is 41000+17% (+btw) toch niet echt duur volgens mij, of lis ik iets??[/quote]

de auto staat op zicht niet origineel. zo zit er een dashbord in van een recenter model … dus vraag jezelf maar af wat er nog aan verprutst is eens je de auto compleet kan inspecteren.

[quote=”G-man” post=233220] Die BTW komt volgens mij enkel op de veilingkost en niet op het volledige bedrag. Dat scheelt wel wat.[/quote]

vavatoBTW.jpg

J

Die Club Sport en de 964 3.6 turbo zijn allebei in Engeland geweest.
                  Meerdere Porsche worden verkocht door hun Belgische eigenaar die ze al langer in zijn collectie heeft maar ze nooit in Belgie inschreef.

Wie zei dat er geen koopjes meer te vinden zijn?
                  Als die 72er een echte is dan is 41000+17% (+btw) toch niet echt duur volgens mij, of lis ik iets??

J

[quote=”turbo” post=233139]Je moet wel rekening houden dat er nog 17% veilingkost +21% BTW bijkomt.[/quote]

Die BTW komt volgens mij enkel op de veilingkost en niet op het volledige bedrag. Dat scheelt wel wat.

Tim

Bovendien worden de kavels voorlopig toegewezen waardoor ik meen dat er nog geen zekerheid is dat ze aan de behaalde prijzen worden verkocht….

Hi jongens,

ik denk dat ge online geen ‘koopjes’ meer zal vinden. ofwel zijn die ‘koopjes’ zo rot als ne appel.
                        Het nadeel van online is dat iedereen ‘t kan zien en dat duwt de prijs aardig.

Een ‘koopje’ doe je wss nog als je iemand via iemand kent die niet aan die internetzever wil meedoen.

Mvg /AmbuRaf

en enkele zijn nog te importeren. dus naast BTW op de veilingkost ook nog BTW op de auto zelf 💡

Je moet wel rekening houden dat er nog 17% veilingkost +21% BTW bijkomt.

Vind da eigenlijk ook, er zitten er zelf nog vele tss waarvan de vraagprijzen op Mobile veel hoger zijn :salut: :salut: :salut:

Ik ben benieuwd waarvoor ze uiteindelijk verkocht zullen worden.
                                Zullen we dat te zien krijgen ?
                                Zelf vind ik de biedingen momenteel ‘vrij normaal’ of zie ik dat verkeerd ?

S2

Die prijzen zijn echt te zot voor woorden.

Er zit geen enkel koopje tussen.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.