velgen

• Maker
    Discussie
  • Heb hier nog 2 velgen in mijn garage hangen met center caps 16X8 duim iemand intresse?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Met 150 euro ben ik tevreden gr JB

0
      123

Dat zeg ik niet echt, ik zeg wat ik er voor zou geven.

150 zou redelijk zijn, 300 is niet noodzakelijk onmogelijk als je de juiste koper vindt.
        Bij verkoop is het altijd wat de gek ervoor geeft.

Maar goed, afgezien van aan de muur hangen , als je er 2 op mekaar zet heb je een perfecte hoogte Sofa/TV tafeltje
        Juiste diameter glazen plaat zoeken om in de lip te leggen en presto(of zelfs zonder glazen plaat , het is een volle velg dus je kan er dingen op zetten)
        Ik heb jaren 2 velgen zo bij de zetel gebruikt.. was nog met banden errond, dat blijft nog iets beter staan. Geen madam die erover kan zagen , vrijheid 😀

0

Als ik u zo hoor kan ik ze beter tegen mijn muur laten hangen,zijn toch niet veel waard?En 4 centercaps die ik nog heb ook niet dus.Velgen zijn niet beschadigd,maar een echte fanatieker zal ze wel laten spuiten denk ik.We zien wel.

0
          123

volledige set D90 kun je online vinden met banden op die nog profiel hebben, . Afhankelijk van de conditie tussen de 500 a 1000 vraagprijs
            Of de kopers hun vraag prijs krijgen is een ander verhaal.

Losse D90 velgen kun je voor veel minder vinden

Ik zou ze niet meer dan 150 samen betalen moest ik er zoeken en de conditie en lak deftig is.
            Centercaps, tja, die heb ik genoeg liggen.

D90 velgen zijn niet uitzonderlijk zeldzaam, wel redelijk gewild bij de VW jongens
            Ze zijn denk ik net iets gewilder dan de 15 inch teledials en minder zeldzaam dan de 16 inch teledials van latere Turbo.

0

Wat is dat waard volgens u,heb er zelf geen gedacht van,er zijn nog 2 centercaps extra bij.

0

hoeveel moet ze kosten?

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.